💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Sapphire

24 svar · startad

Trådstartare #1

snälla kan nån säga hur man kommer upp på dom där bergsvägarna där det är en trappa fast man når den inte snälla hjälp mig

Det är tidvatten... vänta 6 h så blir det högvatten :D

Trådstartare #3

måste man verkligen vänta 6 timmar

gå in och ut.. så brukar det byta när du hämtat alla ingredienser från en höjd.. jag har bara 3 shoal shell eller va de heter.. jag samlar på dem :)

man kan ha evigt juuh!

3 Jun 2004

Det säger killen utanför (om högvatten) men sen när har tränarna varit smarta? De använder inga vidare bra attack-kombinationer.

4 Jun 2004

+ sing

8 Jun 2004

Ja, iallafall irriterande när dom gör det.

riktit irriterande.. jag stör mig på frozen solid åsså.. jag bytte ut groudon och skickade in kyogre mot en dusklops på lv 51 (den i ligan) så använde den ice beam så frös jag.. och det e ju inte ofta det händer.. såå störit!

vad har man den där blandningen till som man får närman har blandat alla????

va gör shoal shell?

9 Jun 2004

Vart ligger Shoal cave? (glömt)

någonstans över sotopolis tror ja

Men hur får man hög vatten har inte riktigt fattat det än..... och vilken grotta under vattnet ellr?

man går ut och in igen

12 Jun 2004

Vad jobbigt!!!

13 Jun 2004

man ska bara ta alla saker i hög eller låg vatten och gå ut och in igen så har det ändrats.. och den ligger om man surfar uppåt från mossdeep city..

14 Jun 2004

Vad ska man ha alla sakerna till???

15 Jun 2004

ja undrar jag me

16 Jun 2004

när du plockat 4 shoal Shell som man plockar först och går ut och in sen så har vattnet ändrats!! så kan du plocka 4 shoal salt! och sen går du ut och in och ger grejorna till gubben och plockar shell igen går ut och in.. ja ni fattar nog va ja menar nu.. :P

nej det är så som jag skrev! jag loooovar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in