💬
Logga in
Fuska.se

Spelen

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

var köper ni oftast spel på nätet? :(

Nivå 0 · Nykomling

Jag köper inte så ofta spel på nätet, men jag söker på google.se på spelets namn och kollar var det är billigast.

Nivå 0 · Nykomling

Man ska inte bara köpa billigt, det ska vara en reko sajt. Ingen fuskis, webbhallen eller spelbutiken är bra!

Nivå 0 · Nykomling

Om man går in på pricerunner.se så kan man se var det är billigast.... Med frakt också....

Nivå 0 · Nykomling
> speldirekt <
Nivå 0 · Nykomling

Ginza är bra

Nivå 0 · Nykomling
Man ska inte bara köpa billigt, det ska vara en reko sajt. Ingen fuskis, webbhallen eller spelbutiken är bra!

ja tycker webbhalen suger när min bror köpte ut2004 special edition så var plåt burken bucklig och den var noig det innan den kom i lådan för den var mycke saker i den så bucklan skule inte kunna komma i lådan

4 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja tycker webbhalen suger när min bror köpte ut2004 special edition så var plåt burken bucklig och den var noig det innan den kom i lådan för den var mycke saker i den så bucklan skule inte kunna komma i lådan

menom den var skadda så ska man ringa och klaga hos dom man har köpt spelnt hos.

jag brukar köpa mina på www.Gamesmix.com

Senast ändrad:

5 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag bukar gå till affärer

Nivå 0 · Nykomling
webhallen

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in