💬
Logga in
Fuska.se

Spelen: Kosta eller vara gratis?

86 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis

spelen ska vara grattis

Nivå 4 · Lärling

Du Rocky, det är väl ett problem om man inte är ett data proffs liksom, jag menar, det är inte så himla svårt att ta ledning på nåt spel.. Och varför spel om inga poäng, som jag skrivit förut..

Nivå 6 · Fuskare

precis... det kommer att ta evigheter att spara till nånting om man inte får poäng!

Nivå 1 · Novis

Man ska ju satsa nåt för att vinna!

Och om man bara ska få poäng när man kommer etta så kommer det ju sällan bli en ny etta, nu har man ju en chans även om man inte kommer etta. Klarar man inte att får poäng så ska man inte spela.

Fast gå nu inte o bli spelberoende! :wink:

18 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker lett att det ska kosta för annars vinner man ju inget 50 poäng e inte så mycket :?

jag tycker spelen ska kosta annars är det inge kul då får man ju nästan poäng gratis och det är dåligt :evil: :evil:

föressten varför funkade inte sidan i går uppgrade admin sidan eller :?:

Nivå 6 · Fuskare

det stod att han bytte server!!! tillbaka till ämnet

Nivå 1 · Novis

ser ljust ut för de som tycker gratis!.....som te.x jag!

det är bara för att ni tänker bara på poäng asså poängen borde inte ha kommit

20 Nov 2003

Dom ska kosta för annars skulle man ju inte få poäng

men man kan ju göra kasta tärning o enarmadbindit

Nivå 4 · Lärling

Men det vinner man ju aldrig på.. Då är det mycket bättre med att visa skicklighet och teknik på de riktiga spelen ;)

21 Nov 2003

Kan du inte aktivera gratis nu???

Det kommer bli gratis endå!

det har blivit gratis det är fredag altenativ 2 vannn jaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 3 · Lärling

ne de kostar ju fortfarande ju......

Nivå 2 · Novis
ne de kostar ju fortfarande ju......

Det är fortfarande fredag.

sista dagen!..........jaaaaaaaaaaa!

jaa men admin svarar inte på de

Nivå 3 · Lärling

ha så att det kostar plzz admin! dom som röstat på 2:an är bara nybörjare som skrivit 1-10 inlägg! och spelat 1 enda av spelen ju! plzz... :cry:

Nivå 4 · Lärling

Men allvarligt, de som vill ha gratis spel och så de vill ha kul! Men då kan dem ju bli medlem på ett webbspel, de som röstar på kosta alternativet, de vill ha poäng och de spelar mycket spel! Så de flesta är därmed ganska duktiga.. Så det hade vart bra om man fick det att kosta, men nu är detta en omröstning så nåväl..

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.