💬
Logga in
Fuska.se

Spelen: Kosta eller vara gratis?

86 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Vi har beslutat att hålla en omrösning om huruvida spelen skall kosta och eller vara gratis.

Dessa alternativ finns:

1. Som det är nu. Spelen kostar 10, du vinner olika mycket beroende på hur många poäng du får och vinner 200 om du kommer etta.

2. Spelen blir gratis att spela och man vinner inga poäng beroende på om man uppnår en viss poäng i spelet. Istället får man 50 poäng om man kommer etta.

Rösta och motivera gärna era svar.

Detta gäller inte Enarmadbandit | Lotto | Lotteri | Kasta tärning

Nivå 2 · Novis

Det ska kosta, annars vinner man ju inga poäng. 50 är inte så mycket.

Nivå 4 · Lärling

jag tycker spelen ska kosta annars får man inga poäng

Nivå 4 · Lärling

jag tycker båda

Nivå 6 · Fuskare

spelen ska kosta! annars får man inga poäng även om man är bra. plus att ähh... dom kan vara gratis om dom vill... så länge jag får ha kvar mina poäng!

det ska kosta gratis jag bryr mig inte om poängen att spela är att man ska ha kul nåra bryr sig bara om poäng

14 Nov 2003
Nivå 12 · Mästerfuskare

ja tycker de ska kosta. de blir itte kul annars. dessutom vinner man ju mer poäng!!!

Nivå 5 · Fuskare

jag tycker åsså att d ska kosta

Nivå 3 · Lärling

nja.........jag tycker det ska vara gratis PGA jag är en sopa på dom spel här på sidan men............eller det var inget!

Nivå 1 · Novis
nja.........jag tycker det ska vara gratis PGA jag är en sopa på dom spel här på sidan men............eller det var inget!

Hmm...............vet inte riktigt?..............jo jag tycker ungefär så jag med till 99%!.............nä det blir holler med till 100%

men poäng är inte så viktit man spelar för att man ska ha kul :)

om det ska kosta borde det finnas träning om man e inte vann

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker det ska vara gratis.

Spelen ska inte kosta någonting. :mrgreen:

Nivå 0 · Nykomling

gratis såklart :mrgreen:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker spelen skall vara gratis

Nivå 5 · Fuskare

Det är inget kul med poäng, Förstör bara! Jag röstade på gratis!

Nivå 1 · Novis

Klart man röstade gratis jag har ju vartit med och tjatat.

70% för gratis spelande och 20% på det sämsta alternativet att det ska kosta jsut nu.

Det ser ljust ut för oss som vill ha gratis spelande!

Rösta på gratis, då kan alla spela!!

Nivå 5 · Fuskare

jag tyker att man får välja typ att om man kör med poeng så klikar man på ettt stäle och om man vill bara spela för skoj skull så tryker man på en anna för man kanske vill bara spela, det tyker jag i alla fall :?

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #18
jag tyker att man får välja typ att om man kör med poeng så klikar man på ettt stäle och om man vill bara spela för skoj skull så tryker man på en anna för man kanske vill bara spela, det tyker jag i alla fall :?

Men så kommer det inte att bli, du får rösta på det som finns att rösta på och inget annat..

Nivå 1 · Novis

Men så kommer det inte att bli, du får rösta på det som finns att rösta på och inget annat..

men endel kanske vill båda sakerna ska de skita i det då?

Nivå 3 · Lärling

spelen ska kosta då vinner man mer men det vore bra om det fanns träning gratis som man inte vinner poäng på men annars ska spelen kosta

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.