kom det idag tidningen man fick en dvd med jag är orolig därför jag fick inte tidningen idag
alltså jubileaums tidningen det står gratulerar kalle
kom det idag tidningen man fick en dvd med jag är orolig därför jag fick inte tidningen idag
alltså jubileaums tidningen det står gratulerar kalle
Japp det gjorde den. Din prenumeration har väl gått ut
Suck jag fick inte den i Posten kan man inte köpa tidningen
jag vet inte....
jag fick kalle i dag...
nån som vill sälja pockets med kalle?
vänta lite så kanske den kommer til äfären ;)
Man får inte DVD:n i köpta tidningar. Man kan köpa den först 8:e juni
Vad kommer den att kosta?
Jag trodde den skulle komma med tidningen? det kanske bara var för prenumeranter då, dom borde ju få vissa förmåner också som nu ;) Jaha annars så gäller väl det som metal overlord skrev.
DVD:n är bara för prenumeranter alltså. Men om man köper The chronological Donald så behöver man inte DVD:n. Kanske bara för att spela Lyckoträffar
och det är inte ens kul! köp the chronological donald föreslår jag för dom gamla kalle filmerna är bäst och du får ju filmerna som finns i bonusdvdn.
fast jag frågade i [email protected] att om man köper får man tidningen
men i tidningen står ju att den kommer 8 juni
menar dem att den släpps i affär
Den släpps i affär på tisdag men man får inte DVD:n vad jag vet.
Jag fick min i torsdags!
Jag har oxå fått min... Tråkigt att din prenumeration har gått ut.. Lr så är det ett lokalt postproblem
haha lyckoträffar man vinner alltid 3 gången dom andra 2 förlorar man ju bara påDVD:n är bara för prenumeranter alltså. Men om man köper The chronological Donald så behöver man inte DVD:n. Kanske bara för att spela Lyckoträffar
Jag vet! Det är tråkigt.
fast jag mailade [email protected] dem sa man får DVD.N om man köper tidningen.fast min premie present i prenumation kommer vara en dvd heheDen släpps i affär på tisdag men man får inte DVD:n vad jag vet.
Jag ska få filmen på VHS. Tror inte att det är samma.(Donald-Duck @ 05/06-2004 17:34:31)Den släpps i affär på tisdag men man får inte DVD:n vad jag vet.
fast jag mailade [email protected] dem sa man får DVD.N om man köper tidningen.fast min premie present i prenumation kommer vara en dvd hehe
aha men man kan beställa från WWW.CDON.COM
2 sortes kalle-anka dvd en heter alla älskar kalle och en är en dvd med 36 OLIKA Klassika kort filmer
när du går in som på
Donald Duck
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in