💬
Logga in
Fuska.se

ska man köpa xbox

102 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Kan någon vettig människa med ngc svara mig om det kostar att skaffa bredbandadapter? Jag har nämligen hört att man även måste ha modemadapter och tillsammans kostar de 1000 kr. Stämmer det? Isådanafall slipper du de problemen om du köper XBox. XBox har även många fler spel som kan spelas över internet. Och man kan även prata i headset på XBox över internet, det kan man inte på ngc va? Jag tycker att det roligaste med spel är att köra de på internet och håna motståndarna när man besegrar de och att snacka taktik med sina egna lagkamrater.

Nivå 8 · Veteranfuskare

dumpa gc och köpa xbox?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #83
Kan någon vettig människa med ngc svara mig om det kostar att skaffa bredbandadapter? Jag har nämligen hört att man även måste ha modemadapter och tillsammans kostar de 1000 kr. Stämmer det? Isådanafall slipper du de problemen om du köper XBox. XBox har även många fler spel som kan spelas över internet. Och man kan även prata i headset på XBox över internet, det kan man inte på ngc va? Jag tycker att det roligaste med spel är att köra de på internet och håna motståndarna när man besegrar de och att snacka taktik med sina egna lagkamrater.
ne man behöver bara köpa en av dem modem adapter e till de som bor i villor men bredbandsadaptern e gjord till lägenheter radus högus med mera men man kan köra mest spel på bredbandadaptern gå in på www.webhalle.com där står det att dom kostar runt om kring 400 kr det e ganska billigt

PS: aassso skriv inte såna här typ :new_snipersmilie: XBOX :1_15firing: PS2 :new_bdaysmile: GAmecube asso gör inga såna det e bara spam inlägg alla tycker olika ¨å det e ja*ligt onödigt och skriva såna inlägg

Nivå 4 · Lärling
ne man behöver bara köpa en av dem modem adapter e till de som bor i villor men bredbandsadaptern e gjord till lägenheter radus högus med mera men man kan köra mest spel på bredbandadaptern gå in på www.webhalle.com där står det att dom kostar runt om kring 400 kr det e ganska billigt

PS: aassso skriv inte såna här typ :new_snipersmilie: XBOX :1_15firing: PS2 :new_bdaysmile: GAmecube asso gör inga såna det e bara spam inlägg alla tycker olika ¨å det e ja*ligt onödigt och skriva såna inlägg

ok

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #85

men vart kan man köpa alla xbodx pack

13 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

x-boxsuger, var nöjd med eran pc!

14 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

att ha Bredbands adapter kostar ca 80 kr i/mån

Nivå 4 · Lärling
att ha Bredbands adapter kostar ca 80 kr i/mån

lol, börjar man att betala direkt eller är det nåt års abonnemang som det är på xbox live? Om man gillar att spela mycket på internet så ska man nog inte köpa gc i första hand tycker jag.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #89

men vart kan man köpa ett xbox pack någon som kan svara på den frågan

Nivå 4 · Lärling
men vart kan man köpa ett xbox pack någon som kan svara på den frågan

Vad menar du med ett xbox pack? Själva xboxet + spel eller? Isåfall på tv-spelsaffärer. Det finns nog lite här och där.

17 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

Game,Tradition...

Nivå 11 · Veteranfuskare

X-Box = Bäst i test, dyr.

Ps2 = 7/10 i test, inte så dyr [hittar under 1500 över allt]

Gc= Pung sugaren om någon =) Sämst i test, billig!

18 Dec 2003
Ps2 är inte billigare än xbox den är dyrare!!! Ibland lika dyrt men då får man med spel med xbox men inte med ps2!
Nivå 0 · Nykomling
nej aldrig xbox men du har väl ngc men istället för xbox ta ps2 xbox kalar jag för en tegel sten

det e många som kallar xbox för tegelsten p.g.a kontrollerna.....men om ni inte kan spela xobox för att kontrollerna e förstora så har ni väl väldigt små händer då, om ni har det så får ni ju ta och växa till er

Nivå 0 · Nykomling

helt klart ska man köpa xbox....Xbox e helt klart bättre än PS2 och Gamcube....det e grafik på de flesta spelen än på ps2 och gc......och så vill jag bara säga en sak

!!!XBOX RULES!!!

Nivå 1 · Novis

Jag håller med om att Gc= pungsugaren om någon, men jag håller inte med om att Xbox är dyrare än Ps2.

19 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Jag håller med om att Gc= pungsugaren om någon, men jag håller inte med om att Xbox är dyrare än Ps2.

22 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att microsoft ska hålla sig till pc så att dem inte skämmer ut sig ,deras spel e så sorgligt dåliga man tycker nästan synd om dem.NGC RULES

:evil: Vad f@n snackar ni skit om Xbox det tar allting för hellis.

Om ni inte gillar Xbox kan ni gå till ett annat forum......

:evil:

Nivå 1 · Novis

Jag tycker att Nintendo ska hålla sig till det de är bra på. Nämligen att göra små leksaker till treåringar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in