jag vill inte vara med men jag hoppas det går bra lycka till ^_^
(kanske får jag en varning för detta men jag måste beröma er)
jag vill inte vara med men jag hoppas det går bra lycka till ^_^
(kanske får jag en varning för detta men jag måste beröma er)
Men jag skickade in 600 poäng för ganska länge sen, och jag fick inte vara med på den där listan! är inte jag med eller??
MMX - Du e med på listan i grupp-forumet!
Ruffy.D - Du kan få vara med på prov det kostar inget och sen om du vill vara fast medlemm så får du betala minst 50 poäng!
Denna veckan så kan vi få in hur många medlemmar som helst bara ni skriver idag om ni vill vara med!!!
kostnad:
50 poäng
prov omgång (var med 7 dagar gratis sen om ni vill vara med så kostar det 50 poäng)
Denna veckan så kan vi få in hur många medlemmar som helst bara ni skriver idag om ni vill vara med!!!
kostnad:
50 poäng
prov omgång (var med 7 dagar gratis sen om ni vill vara med så kostar det 50 poäng)
(fått tillåtellse av Admin att Dubbel posta eftersom det var så länge sen jag postade i denna tråd)
OK, men har gruppforumet startat än?
jag har alldrig varit med i någe sånt, om det har startat så vart ska jag trycka om jag ska komma till skälva forumet??
Det är startat men du är inte med än..
Vänta ungefär tills idag eller imorgon så borde du vara med!
Du kommer se det ganska enkelt..(du hittar nog själv alltså)
Finns det fortfarande ? Isåfall är jag me
Sorry för dubbel men är detta samma som innan ... ja tror de :P jag va ju med då :P då finns det nog inte längre
jättebra idé med ett manga gruppforum. jag skulle vilja vara med men jag vet inte hur man donerar poäng.
Jag vill vara med. (;
↗ till inläggetSorry för dubbel men är detta samma som innan ... ja tror de :P jag va ju med då :P då finns det nog inte längre
Jag var också med... -.- ;P Behöver jag ge dig FM då MM? Aja jag kan väl bidra med 100 fm..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in