💬
Logga in
Fuska.se

Ska Jag Köpa Yoshis Story

28 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Vad är Yoshis Story för spel och ska jag köpa det.

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tyckte att det var skitkul när jag var 6-7 år...men nu tycker jag inte det längre...det är nog mera för småbarn..

Nivå 2 · Novis

Heeeheee... kommer ihåg hur kul de var när man gick i 5:an... men om du gillar Yoshi, och spel i 2D med 3D-färger, så köp de.

7 Jun 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

Heeeheee... kommer ihåg hur kul de var när man gick i 5:an... men om du gillar Yoshi, och spel i 2D med 3D-färger, så köp de.

jag tycker i och försig att det är bra...men kanske inte det bästa...
Nivå 1 · Novis

Det tycker jag absolut du ska köpa, det är lite grann som super mario, fast också mer av ett plattformsspel. Jag tycker det är görkul, absolut värt pengarna! Tips: spelbutiken.nu har de flesta spel till N64 (fast det visste du nog redan) :D
Nivå 9 · Veteranfuskare

det enda målet som finns är att få höga poäng och få 30 frukter...

Nivå 5 · Fuskare

gaaanska tråkigt säger jag, hyrde det med en kompis när jag var yngre. Boring spel asså

Nivå 2 · Novis

Det är ju ganska roligt men.....Sen när du vel klarat av det så kommer det vara dö trist...

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

jag tyckte att det var skitkul när jag var 6-7 år...men nu tycker jag inte det längre...det är nog mera för småbarn..

Yoshi story fanns inte när du var 6-7 år... du har ju sagt att du e 89a...
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker inte att du ska köpa Yoshi´s Story. Men om du gärna vill ha det så varsågod.
Nivå 5 · Fuskare

om man gillar "spel mysterier" så är Yoshi's story ett sånt man ska köpa för i spelet finns en gömd Melodi som kallas "Mario Paint Song" det e nån som heter Kasumi Totaka(tror jag) den sången är hans Signatur det sägs att om man klarar ligan i ruby och safir(Pokémon) 5 eller 8 gånger så kommer hans Signatur att spelas upp

Nivå 9 · Veteranfuskare
(Xade @ 07/06-2004 14:52:20)

Yoshi story fanns inte när du var 6-7 år... du har ju sagt att du e 89a...

okej, 8 då...jag köpte in N64:at 1997, yoshis story fick jag vid 10 års ålder..

Senast ändrad:

8 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling

Köp den inte! Den klarar man av på högst en dag.

ja den är bra när jag var liten så tyckte jag det var roligt och ätta upp dem där indijanerna :)

och hoppa runt ätta frukt klara bannor bästa bannan var där man möte bowser :lol:

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
(Donald-Duck @ 08/06-2004 10:24:04)

ja den är bra när jag var liten så tyckte jag det var roligt och ätta upp dem där indijanerna :)

och hoppa runt ätta frukt klara bannor bästa bannan var där man möte bowser :lol:

det finns 4 st som man möter han på
9 Jun 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

Alltså va tyst ni behöver ju inte berätta allt för han, då blir de ju inga överraskningar.

Nivå 9 · Veteranfuskare

vadå, man kan ju gissa redan från början att babybowser är den sista bossen!

13 Jun 2004
Nivå 5 · Fuskare

ja för alla vet väl att Bowser är nån annan stans och blir klådd av Mariooch alla andra bossar r på semester i hawaii :P
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jo, det vet jag väl. Men om inte han visste någon ting im spelet.. Då tror inte jag det blir så spännade med alla dessa gissningar.
16 Jun 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

men man ser ju det från början...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in