haha kom på hur man skulle klara de på aztec ruins men jag har fortfarande inte fattat hur man klarar "Men In Grey" <_< kan nån hjälpa mig... :unsure:(Gamefreak @ 08/07-2004 19:19:15)jag gör det imorgon då kan jag köra den orkar inte nu
ok schysst....
Time Splitters 2
ja den e enkel skjut alla tunnor med olja och alla minigun som sitte på väggar eller på marken här och där!!!
Schysst men jag har redan klarat den :P ...men nu kan du hjälpa mig med en bana som man slåss mot en massa handgubbar....dom e ju typ odödliga ju...om du har klarat den så kan du väl hjälpa mig så e du schysst..om du behöver hjälp me nått spel så kanske jag kan hjälpa till???
på andra ligan så har jag bara handskarna kvar dom e omöjliga!!!
Tog dom i förrgår sen har jag klarat hela "elite leage"....på andra ligan så har jag bara handskarna kvar dom e omöjliga!!!
hur klarade du hanskarna dom e omöjliga och vapnet suger(Gamefreak @ 19/07-2004 21:31:26)på andra ligan så har jag bara handskarna kvar dom e omöjliga!!!
Tog dom i förrgår sen har jag klarat hela "elite leage"....
Du ska hitta den stora trappan,sen går du ner i den så långt du kan.Efter en stund så kommer du att hitta Tommy Gunx2,när du hämtat dom sticker du tillbaka till ett rum med 2 stora glas som man kan gå in bakom...du ska sätta dig ner där livväskan är...sätt dig så att du har glaset till vänster om dig,sen kommer handgubbarna från stora trappan(om du inte är jagad <_< )och då sjuter du dom på handen(huvudet),om ammon tar slut så kan du ta lite som dom har tappat (ta helst innan den tar slut)hur klarade du hanskarna dom e omöjliga och vapnet suger
Silver=Hatchet Sal
Guld=Handman(Hatchet Sal)
Vill du ha hjälp på elite leage så e de bara att fråga.......
ok Tack
hur går de på elite leage??
ja jag e på den med capture the bag !!! .. den e svår!! när man e mot monstren
den har ja bara brons påja jag e på den med capture the bag !!! .. den e svår!! när man e mot monstren