alla Pratar om SSBM och vad f*n är det för spel ens???? :blink:
Varför Tycker Alla Om Ssbm?
Hel mysko. Det är screenshots från GBA spelet.(Ness~ @ 10/06-2004 14:33:12)JTW: Nej DX versionen. Och jag har redan Mewtwo
Ness~:Vad konstigt för FE finns bara till GBA.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=29342
Vad f*n är dt här da? ;)
jag holer med dig Fox!
Jag tyker iaf ssbm äger.
Men asså.. Kan du sluta larva dig, visst det kommer till gba oxå, men kan du inte ngn gång erkänna att du har fel?Hel mysko. Det är screenshots från GBA spelet.
Näääj inte fel :P
EDIT: Tnte undra på, det är GBA versionen på GC.
Sen när kan gba visa cel shading <_<
försöker du vara cool eller?inte för å vara taskig men jag tror inte att någon bryr sej om du gjorde en*super mega atack* :Passå, SSBM är nog d tråkigaste fightingspelet nånsin..
totalt finns typ 12 eller 14 gubbar med typ 10 attacker.. wow
tråkiga banor, tråkiga gamemodes tråkiga attacker OSV
att varje gubbe kan ca 10 attacker är INGET mot gubbarna i Soul Calibur 2
där kan varje gubbe ca 70 attacker, och man kan kombinera
t ex: med link (med på gc versionen) en rullattack som slutar med en kick
precis när han skulle göra sparken så gjorde jag en uppåt-attack istället (en uppåt-hopp-attack)
kort sagt: SSBM SUGERRRRR!!! <_<
Det är Celshading på GC men GBA grafik på GBASen när kan gba visa cel shading <_<
SSBM=Super smash bros melie KROSSAR!Asså hur kan han tycka att det är tråkigt!??? :o
Det är ju faktiskt ganska booring
Vilken är boring?
SSBM
Ja, man börjar ju tröttna lite på det när man har haft det i 2 år. Men det duger ändå. ;)SSBM
Ja.... jag har också tröttnat på det.... Man har ju haft det länge.... Men ibland är det kul att spöa min lillebrorsa ibland.... Men då slår jag hellre ner honom på soul calibur 2....
Det är roligare att vinna på de spelen man är sämst på. Eller hur?Ja.... jag har också tröttnat på det.... Man har ju haft det länge.... Men ibland är det kul att spöa min lillebrorsa ibland.... Men då slår jag hellre ner honom på soul calibur 2....
Nja... Det är det väll.... Men han vinner rätt så ofta ändå mot mig på SC2.....
Okej, det var ju också kul att höra. Losa mot lillebror. Jag vinner i stort sätt hela tiden I SSBM.Nja... Det är det väll.... Men han vinner rätt så ofta ändå mot mig på SC2.....
Ja... på SSBM vinner jag över han hur lätt som helst.... Men på soul calibur så är han rätt bra.... Men jag vinner ändå flest gånger.....
Ja du har sagt det nåra ggr nu