Öhmmm.... Om jag tror att det är där du är så kan du nog inte komma in där.... Man måste köra minst två player för att komma in där.... Och det finns en till sak på den banan som det 'r till för att klara när man kör två player men.... Det gick ändå.... Du ska iaf inte in dit.... Leta efter en annan väg...
Ffcc Hjälp
Det finns ingen anan väg... Iförsej så finns det en väg men där måste man ha en nyckel oc den hittar jag inte...
Hur aktiverar man dom där golv plattorna? och vad ska majn göra på dom fyra golvplattorna som är bredvid varan? (vad ska man använda på becha golvplattor?
För att aktivera golvplattorna: Först ska du göra så att en såndär fiende vaknar som kastar magi... När han är vaken så ska du stå på plattan och låta han kasta en magi på dig... När du står på en platta som lyser rött så ska han kasta fire på dig.... Och då aktiveras den... Och om den lyser vitt så ska han kasta blizzard på dig...
va, blizzard var väl ljus blå? och hur aktiverar man alla 4 på en gång?
Den kanske var ljusblå då.... Hmmm.... Man behöver inte aktivera alla på en gång.... Du kan ju göra det en efter en.......va, blizzard var väl ljus blå? och hur aktiverar man alla 4 på en gång?
men villket element ska man använda på dom?
På vadå?......
på dom becha golvplattorna, det är fyra stycken bredvid va5ran och det finns inget sånt där skelet där...
Öhmmm.... Då vet jag inte.... kan du inte lura dit någon då`?.... Jagg kom in dit genom att dem kasta magier på mif iaf.... Vänta lie så ska jag kolla på gamefaqs........
tack
Det här hittade jag på gamefaqs....
Now go north,east, and south, then up the stairs to find four more switches and another Skeleton Mage. This Mage is able to cast all three types of magic.
Take damage from all the spells while standing on the switches, and when you have taken proper damage for each switch the door will open.
Jag tror att det är där du är som det står om.... Är du bra på engelska?... Eller ska jag försöka berätta på svenska?.....
http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi...hronicles_f.txt .... En länk till sidan....
tack för all hjälp Link64
Varsågod!.... Om du behöver hjälp med nåt mer så är det bara att fråga....
amen DAAAAA... jag blir tokig på det där templet, den där grejen funka inte heller... kan inte du gå dit och kolla vad det är PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ
Jag behöver inte kolla för jag vet..... Ok....
Det är fyra knappar där.... Eller hur?.... Varje knapp lyser olika: (ljus)blå- Blizzard, Röd- Fire och lila- thunder.... Vid dem knapparna så finns det en fiende som kastar alla dem tre olika magierna.... Och då ska du ställa dig på en knapp t.ex den röda.... Och då ska du stå kvar på den och göra så att han kastar fire på dig... Och då blir den aktiverad... Sen så gör du så med alla knapparna.... Och då öppnas dörren....
du måste tänka på några andra knappar, dom jag är vid är alla i sama färg nämligen bech... men om man går neråt sen så är det en röd och en blå platta men dom har jag öppnat.
kan nån svara
Öppnade du inte en dörr då?.... Som går neråt?.... Isåfall ska du fortsätta ner där genom dörren.....du måste tänka på några andra knappar, dom jag är vid är alla i sama färg nämligen bech... men om man går neråt sen så är det en röd och en blå platta men dom har jag öppnat.
där har jag gåt men då kommer man bara till ett ställe som jag redan varit på och det är dörren som är över dom som jag vill gå in i. Där aär det fyra becha knappar som jag inte vet hur man aktiverar...
Gör så att dem kastar nån annan magi på dig då.... Som du gjorde på dem andra knapparna.... Men att dem kastar en annan magi....