Vet ni någon bra sida som man kan lätt lära sig teckna manga?
Vet Någon
Ínte men det finns en tidning som heter "How to draw" , hittade ett exemplar på bibloketek, där var det med.Vet ni någon bra sida som man kan lätt lära sig teckna manga?
Jag menar en sida ingen bok jag använder mig utav internet mest men kan någon en bra sida(en sida som man fattar vad man gör)
Om du går högst upp til höger så ser du "sök" knappen!Jag menar en sida ingen bok jag använder mig utav internet mest men kan någon en bra sida(en sida som man fattar vad man gör)
om du klickar på den!
där inne så skriver du manga i första rutan
och av Rowyn då kommer det komma upp ett ämne som heter typ Teckna Manga!!
Den dära sidan vet jag redan man lär sig ju ''jätte'' mycket att rita manga där. finns det ingen sida som är bra......
Prova att söka på internet?
Har gort det men hittar inga bra.Det är Håret och ansiktet jag har problem med.
Kola in den där tråden!Har gort det men hittar inga bra.Det är Håret och ansiktet jag har problem med.
Det var en person som postade en sida där som hjälpte med håret och mycket annat!!
VILLKEN TRÅD!!!Skriv!
LOL!VILLKEN TRÅD!!!Skriv!
Ledsen jag kollade igenom och tänkte posta sidan som någon skickade in!
fasst den där någon var du! :D
alltså det var du som skicakde in sidan!
haha l :lol: l och han skickar in ett inlägg me en hemsida där men ser hur man täcknar manga sedan startar han denna tråd.(ja menade inget illa men dt va lite kul).
Vad???Fattar inte vad ni skriver?Jag är ingen HAN
de e ju inte på internet, de e ju lektioner :P
Är det verkligen Manga???Kollade lite snabbt för jag har lite brottom men det var inte Manga
Har kollat där med det var länge sen kan ju kolla igen.
Kan någon ge lite tips om hår stilar till mig.Börga komm igång med Mangan nu(jippie)Det är ju fortfarande Håret och Huvudet åt sidan men jag ska öva med det men nu behöver jag bara tips på olika hår stilar (som är lätta att rita)Någon som vill hjälpa mig?
Jag sökte men jag hittade ingen bra sida
Börga komma igång med huvudet åt sidan(Jippie)men håret är ändå svårt specielt när man ska måla kill hår..