💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Nes?

28 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

jag har det på datan också :P

27 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

Ett nintendo 8-bit går säkert alldrig sönder.... det som krånglar brukar vara connectorn som blir sliten i själva nintendot.... kostar ca 150kr.....brukar säljas på b.l.a www.blocket.se.

Mitt nintendo var hel kass, innan jag bytte.... nu fungerar det felfritt!

Annars är det spelen som har legat och blivit dammiga... då blir det samma sak.....

Så sluta slå på enheten det är connectorn!!!!!

Nivå 1 · Novis

Jag har ett ness..... Men det funkar inte!....:(..... Eller ja.... Det funkar inte som det ska..... Jag har prövat att blåsa liv i mina stackars spelkassetter men det har inte funkat den sista tiden.... Nån som vet ett bra sätt att få dem funka?...

Blåsa liv i? LOL! Du har ju dödat dom! Man ska INTE blåsa i kassetterna, det kommer då fukt i kassetten som tar bort smuttsen tillfälligt men efter ett tag så går kassetten sönder av det! Doppa en topps i röd t-sprit och tvätta på kassetternas kontakt-ytor och på nesets conector så funkar allt perfekt och man behöver inte tvätta dom igen på LÄNGE!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

har kört det hos mi kompis för några år sen!! skit kul!!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #25

Många säger att NES är den bästa konsollen, och jag kan nästan stämam in. Delad 2:re plats med några andra, men SNES är det bästa.

Har jag rätt om jag säger att Legend of Seven Stars tillhör NES?

Nivå 7 · Fuskare

jag har ett.... men tv:n gick sönder och det funkar inte på den nya :(

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #27

Köp en gammal tv så kanske det funkar? Det kanske inte...passar in med NES och den tv. Krångel men kanske?

29 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag har inte nes

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #29

Har du någonsin funderat på att köpa ett NES då? Ens spelat det?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in