Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag tycker det borde vara så att men med sitt account kan logga in på skissa och gissa och vinna poäng där, kanske 5p för varje vunnen match, dem poängen går sen till forumet med den användaren, man man kan bara vinna en gång om dan max... det tycker jag e en bra ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag tycker det borde vara så att men med sitt account kan logga in på skissa och gissa och vinna poäng där, kanske 5p för varje vunnen match, dem poängen går sen till forumet med den användaren, man man kan bara vinna en gång om dan max... det tycker jag e en bra ide! Skissa & Gissa är på Passagen.Finns bara "länk" på fuska.se Så det blir svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Skissa & Gissa är Scandinavia Onlines, passagen länkar lika mycket dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Då g´år det inte att få poäng...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 näpp. men om man skulle kunna skicka in fusk för 5 poäng per styck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej, det är därför dom skaffar skribenter! fusken som vi skickar in kanske inte är riktiga! skribenterna ska försöka kolla upp detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ok. jag hajjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag ahr lagt ner den iden nu, för nu vet jag hur det ligger till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.