nån som sitt på spaceball?
dom har gjort en riktig narr av starwars.
bra film enligt mej och ganska kul oxå!
nån som sitt på spaceball?
dom har gjort en riktig narr av starwars.
bra film enligt mej och ganska kul oxå!
Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader
han var bra.
särkilt vid hyperrymden då han flög rakt in i motorerna
Jag har hört talas om den men inte sett den
du borde gå och se den!
den e skitbra.
hoppas den visas på tv4 snart
Om den kopmmer på TV ska jag se dendu borde gå och se den!
den e skitbra.
hoppas den visas på tv4 snart
det ska du göra!
Mel Gibson? jag har sett filmen tusentals gånger men inte har jag sett honom, vilken sen finns han med som "darth vader"?Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader
ps, Filmen är en av dom bästa komedi filmerna som finns
de e den pytte lilla gubben som flög in i motorerna där vid
hyper rymden.
d e skit kul när han säger att dom ska fin kamma öknen efter dom och då kommer dom me jätte kammar d e kul.
ja verkligen.
en riktig narr altså
Det är inte Mel Gibson, han heter Rick Moranis, läs eftertexternaJag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader
Har den på DVD, DEN ROCKAR!!
den rockar fett!
synd att brorsan förstörde den!
jag har för mig att jag sett den en gång för längesedan
Jag har sett den för typ 4 år sen men minns typ inget....= /
Men jag minns att den va ass ball specielt Darth Vader med den stora hjälmen! Heheh och jabba the hutt va väll Pizza the hutt eller nåt =D och Yoda = Yougurt eller nåt heheh hoppas den kommer nån gång så jag kan se den igen^^
ok,ja tänkte fel.de va nog mel gibson som regiserade den(Skywalker @ 10/06-2004 12:06:30)Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader
Det är inte Mel Gibson, han heter Rick Moranis, läs eftertexterna
Har den på DVD, DEN ROCKAR!!
Mel Gibson har inget med denna filmen att göra, det var Mel Brooks som regisserade den! Mel Brooks har bland annat regisserat "Young Frankenstein" och "The Sheriff"
Mel Gibs har ju regisserat "The Passion of the christ" som är en helt annan sorts film
Det är bra visa dom vem som har rätt! =pMel Gibson har inget med denna filmen att göra, det var Mel Brooks som regisserade den! Mel Brooks har bland annat regisserat "Young Frankenstein" och "The Sheriff"
Mel Gibs har ju regisserat "The Passion of the christ" som är en helt annan sorts film
ok sorry.Jag blandade ihop två stycken mel.Mel Gibson har inget med denna filmen att göra, det var Mel Brooks som regisserade den! Mel Brooks har bland annat regisserat "Young Frankenstein" och "The Sheriff"
håll er till filmen!!!
inte till två larvpottor
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in