Själv spöar jag tre st level 9 när dom är på lag mot mig
Hur Bra Är Ni På Ssbm?
Spöat 10453 är mit rekord på Cruel Melee. Jag har en Jap-Ame version(DX) den e typ ett halv Game Shark
kan klara 2 på lvl 9 och en på 7 när alla är mot mig bara , alla ganondorf :DSjälv spöar jag tre st level 9 när dom är på lag mot mig
MR.GAME and Watch är ju bäst när gamecube kör
Nää , han e enkel :DMR.GAME and Watch är ju bäst när gamecube kör
Tycker jag med
Jag kan slå ut 3 styckna på level 9 när jag är ensam. Ganondorf är enklast att slå ut.
Tar typ 2 8 och 1 7a... my fox bites really hard... men yoshi e skoj oxå... Men ness äger oxå.. PK THUNDER
Ja, Ness är en av mina favvo-karaktärer också. Specellt: PK Fire!! PK Flash är också grymm.Tar typ 2 8 och 1 7a... my fox bites really hard... men yoshi e skoj oxå... Men ness äger oxå.. PK THUNDER
Det är ju mycket svårare på CM. Man jag räknar där istället. Mer efektivt
Jo, jag vet. Men dem tål så mycket då. Det var ju där du fick Ditto.Det är ju mycket svårare på CM. Man jag räknar där istället. Mer efektivt
falco power
knäcker alla datorer
Nej, det är för lätt att vinna med han. Man kan ju vara så himla feg.falco power
knäcker alla datorer
feg?
hur då
Om man bara använder Smashattacker som går åt höger/vänster. Det biter ganska bra på datorerna.feg?
hur då
använder inte de så ofta faktis
Min favorit är fox.... Han är snabb, han når långt med sin pistol och han har bra attacker....
Captain Falcon är jag bäst med men Yoshi är roligast
Min favvo är Ice Climbers
pikachu äger jag klarade med honom på nummer 50 i event battle