💬
Logga in
Fuska.se

Hur Bra Är Ni På Ssbm?

76 svar · startad

Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?....

Man måste slå en fiende sen efter 3-4 slag så slår han jätte fort annars slår han bara så där ganska sakta.

igår slog jag tre datorer på lag mot mig en c.falcon lv9 ganondorf lv9 och samus lv8

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vad bra alla verkar vara :mellow:, fightingspel är inte min grej.

3 stycken på level 6 i lag mot mej kanske? :mellow:

8 Nov 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #63
(Link^ @ 04/10-2004 12:27:57)

Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?....

Man måste slå en fiende sen efter 3-4 slag så slår han jätte fort annars slår han bara så där ganska sakta.

igår slog jag tre datorer på lag mot mig en c.falcon lv9 ganondorf lv9 och samus lv8

Du är asbra,LInk^!Du tar ju mig :D

Men jag har blivit sämre,kör inteså mycket längre

Nivå 5 · Fuskare

Jag tar as många.

Med Ganondorf kan jag ta massor med datorer!

Med Mario håller jag ut längre...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #65

Jag menar på melee,inte på cruel melee

Nivå 6 · Fuskare

Jag tar nästan 3 på level 9 alla mot mig. Men jag brukar istället spela med handicap mot en dator. Det är först svårt när man har 1 och CPU:n 9. Ett kast och man dör.

Nivå 3 · Lärling

tja SSBM jag tror inte att ni kan klara 3st på lv9 och min favorit karaktär är falco eller ganondorf och SEXI_GIRL spelar vist SSBM är det ett spel för tjejer som är 16 år ??????????

Man kan visst klara 3 datorer i lag mot sig med lv9!

och tjejer som e 16 år kan väll spela SSBM eller? :huh:

Nivå 3 · Lärling

TRE TRÄFFAR PÅ RAD RÄCKER

Nivå 6 · Fuskare

ja va bra förr men nu suger ja,kan knappt klara en data på stand me 400%(skoja ba :P )

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #70

ja va bra förr men nu suger ja,kan knappt klara en data på stand me 400%(skoja ba :P )

Isåfall är det riktigt allvarligt :P

(vet att du skojja)

Imorn ska jag testa alla på lv 9 mot mig och jag har handikapp 8 o dom 9

Själv spöar jag tre st level 9 när dom är på lag mot mig

jag har vunnit allstar mode i veryhard och hade 1 liv ock klarade det på 4.56 minuter!!
Nivå 5 · Fuskare

va ganska bra förr, då kunde jag nog ta 3st på lv9, inte lika bra längre

9 Nov 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #73
(Typhoon @ 08/11-2004 16:32:23)

tja SSBM jag tror inte att ni kan klara 3st på lv9 och min favorit karaktär är falco eller ganondorf och SEXI_GIRL spelar vist SSBM är det ett spel för tjejer som är 16 år ??????????

Man kan visst klara 3 datorer i lag mot sig med lv9!

och tjejer som e 16 år kan väll spela SSBM eller? :huh:

Jag har gjort det ;) Fast nu mera klarar jag nog bara 2 st 9 och en 7
Nivå 3 · Lärling

Det var länge sedan jag körde melee. Men när jag spelade det mest av alla mina spel och det ungefär 2-3 timmar om dagen och blir helt yr så var jag ganska bra. Kunde klara 3 nior i free for all med mig på handikapp 5 och dem på 9.spelar inte så mycket super smash men ska kanske testa lite snart.

Nivå 6 · Fuskare

Ja i free for all. Men det är ju lätt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #76

Ja i free for all. Men det är ju lätt.

Är det VS asså melee mode
Nivå 6 · Fuskare

Ja. Free for all det är ju när alla spelar mot alla. Man ska ha Team och 3 stycken lvl 9.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in