Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Om man köper en namneffekt som t.ex glittrande, och sedan vill dyta namn! Måste men då köpa en ny nanmeffekt eller finns den gamla fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag tror att den gamla finns kvar nog. jag e inte så seker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Helst vill jag att nån som är säker svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Den gamla är kvar. Har fått bekräftelse av Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 OK bra, då vet jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jo, menom du vill byta effekt måste du ta en "Tabort effekt" först! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har glittrande namn nu, så ifall jag vill ha skugga, har jag ändå kvar min glittrande som jag kan andväna igen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har glittrande namn nu, så ifall jag vill ha skugga, har jag ändå kvar min glittrande som jag kan andväna igen?! va menar du???? :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har glittrande namn nu, så ifall jag vill ha skugga, har jag ändå kvar min glittrande som jag kan andväna igen?! nej, för att när du ska använda "skugga" så måste du först använda "ta bort effekter" på ditt namn så att du sedan kan använda din skugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 japp, men du kan inte använda din skuggeffekt igen, efter en tabort effekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja men när han tagit bort den kan han ta bort den nya och sätta dit den gammla tror jag han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 En använd sak går aldrig att använda igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.