varför fuska på CS!!! det är ju inge kul nånsing känt hur det känns när andra fuskar?
Counter Strike
varför fuska på CS!!! det är ju inge kul nånsing känt hur det känns när andra fuskar?
fuska?
exakt va f*n ska man fuska för? :x
fuska gör bara n00bs som inte kan spela utan måste vinna med fusk,vilka idioter :|
* :evil: ÄR EMOT FUSK :evil: *
JAG MED *SKAPAR GRUPP* ANTI ONLINE SPELS FUSK DET GÖR BARA N00000000000000000000000BS
en fuska på banan AIM_AK-COLT så var det en som prata i headset så sa han : cheater cheater !!!
han som fuska gjorde så han fick headshot hela tiden. och så kunde han skjuta genom väggar. själv har jag aldrig fuskat :::
Det finns inget fusk så att man kan skjuta genom väggar... det går alltid att skjuta genom väggar det enda fusken gör är att man ser vad som finns på andra sidan plus att fusket kan känna av om väggen är tunn nog att skjuta igenom med det vapnet man har...
suna, hmm.... börjar känna mig lite mistänksam faktisk det finns väll många fusk ( ? ) ir så fuskar du och har ett sånt fusk? känner mig ganska bannad faktiskt
Har ni några frågor om te.x hur man gör ev server vart man hittar olika saker, gå då in på www.klanff.reklam där kan ni ställe frågor som sedan vi tar reda på..
Ni som behöver klan kan gå in på www.klanff.reklam och skriva i tryout topicen
jag e med i den klanen, ni kan ju kolla på members
jag e zigma :P
vadå..jag är bara 11 och skit bra på cs..
vad e det för fusk dåwww.unkowncheats.com :mrgreen: Och man ska inte skriva "Sv_cheats 1" Maila mig på [email protected] :roll:
plz svara jag anmäler dig inte jag låvar
rensat
Vet du vart man kan fixa Wall Hack ?? :mrgreen:
sluta fuska dum huve de e olaglit :x