💬
Logga in
Fuska.se

Lotteri

23 svar · startad

admin kan du inte göra lotteri som förut .det var jätte kul

11 Jun 2004

Hur går det till, i forumet eller ett spel på fuska.se? Jag är inte så gammal medlem.

men man köper typ en lott för tio p! sen lottar dom ut en vinnare av dom som köpt en lott sen så vinner man alla poäng som dom fick ihop på att sälja lotterna!

men man köper typ en lott för tio p! sen lottar dom ut en vinnare av dom som köpt en lott sen så vinner man alla poäng som dom fick ihop på att sälja lotterna!

låter kul men tror inte att Admin skulle göra det för han stängde av qvis spelet också!

Hm? Låter son en ruskigt rolig ide, jag skulle köpa lotter för fasen varje dag (hur många man vill?) Spelgalen

Låter riktigt kul

ska inte admin svara nångång

mm varför 1 som köper då fylls det 10 poäng i potten jag vann en gång 2300 poäng

mm varför 1 som köper då fylls det 10 poäng i potten jag vann en gång 2300 poäng

i vadå?

lotteri soklart

(Silver Star @ 11/06-2004 20:15:45)

i vadå?

Läs hela tråden...
12 Jun 2004
(Yoshi^ @ 11/06-2004 20:42:06)
(Silver Star @ 11/06-2004 20:15:45)

i vadå?

Läs hela tråden...

jag har ju gjort det! :angry:

men det har ju inte funnits lotteri! :wacko:

På gamla fuskarna.se fanns det.... Det vore kul om det kom tillbaka...

också fanns det ju ett annat lotteri där man köpte en lott med nummer på sen så drog dom några nummer och om man hade alla nummer rätt så vann man!

och det fanns enarmade bandit också!

också fanns det ju ett annat lotteri där man köpte en lott med nummer på sen så drog dom några nummer och om man hade alla nummer rätt så vann man!

och det fanns enarmade bandit också!

rätt alt det fanns och det fanns kasta tärning också.och mycket bättre saker i affären

japp kasta tärning vann jag typ aldrig på!

inte på lotteriet heller!

man behöver inte ha banditen, men lotteriet kan dom ta tillbaka!

man behöver inte ha banditen, men lotteriet kan dom ta tillbaka!

fast förut när man fick 3 stjärnor i banditen vann man 100 poäng

1100 inlägg !

Senast ändrad:

Jostade det något att spela på den?

lotteriet låter kul! :rolleyes:

men det skulle va bra om man tog tillbaka frågesporten också!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in