admin kan du inte göra lotteri som förut .det var jätte kul
Lotteri
Hur går det till, i forumet eller ett spel på fuska.se? Jag är inte så gammal medlem.
men man köper typ en lott för tio p! sen lottar dom ut en vinnare av dom som köpt en lott sen så vinner man alla poäng som dom fick ihop på att sälja lotterna!
låter kul men tror inte att Admin skulle göra det för han stängde av qvis spelet också!men man köper typ en lott för tio p! sen lottar dom ut en vinnare av dom som köpt en lott sen så vinner man alla poäng som dom fick ihop på att sälja lotterna!
Hm? Låter son en ruskigt rolig ide, jag skulle köpa lotter för fasen varje dag (hur många man vill?) Spelgalen
Låter riktigt kul
ska inte admin svara nångång
mm varför 1 som köper då fylls det 10 poäng i potten jag vann en gång 2300 poäng
i vadå?mm varför 1 som köper då fylls det 10 poäng i potten jag vann en gång 2300 poäng
lotteri soklart
Läs hela tråden...(Silver Star @ 11/06-2004 20:15:45)mm varför 1 som köper då fylls det 10 poäng i potten jag vann en gång 2300 poäng
i vadå?
jag har ju gjort det! :angry:(Yoshi^ @ 11/06-2004 20:42:06)(Silver Star @ 11/06-2004 20:15:45)mm varför 1 som köper då fylls det 10 poäng i potten jag vann en gång 2300 poäng
i vadå?
Läs hela tråden...
men det har ju inte funnits lotteri! :wacko:
På gamla fuskarna.se fanns det.... Det vore kul om det kom tillbaka...
också fanns det ju ett annat lotteri där man köpte en lott med nummer på sen så drog dom några nummer och om man hade alla nummer rätt så vann man!
och det fanns enarmade bandit också!
rätt alt det fanns och det fanns kasta tärning också.och mycket bättre saker i affärenockså fanns det ju ett annat lotteri där man köpte en lott med nummer på sen så drog dom några nummer och om man hade alla nummer rätt så vann man!
och det fanns enarmade bandit också!
japp kasta tärning vann jag typ aldrig på!
inte på lotteriet heller!
man behöver inte ha banditen, men lotteriet kan dom ta tillbaka!
fast förut när man fick 3 stjärnor i banditen vann man 100 poängman behöver inte ha banditen, men lotteriet kan dom ta tillbaka!
1100 inlägg !
Jostade det något att spela på den?
lotteriet låter kul! :rolleyes:
men det skulle va bra om man tog tillbaka frågesporten också!