Eggman? Han är väl inte en Sonic-gubbe?Säkert. Och Påven är protestant va.
Vadå dom passar ju
Sonic: Har alltid varit så
Tails:Har han fått astma anfall?
Knux: Har alltid varit så
Shadow: Om man legat nersövd i mer än 50 och sen fått leva i ca en vecka och blivit nersövd igen är det inte konstigt att man låter hård
Rouge: Om man är en Vacker juveltjuv ska man väll låta så
Omega: Han e en robot <_<
Amy: Har alltid varit så
Big: Ja om man inte har levt i närheten av civilisationen i sitt liv kan man låta som man inte fattar nåt
Cream: Hon är 6år och är artig
Espio: Ninjor ska låta coolt
Charmy: Han är 6år så han får väll låta som ett barn
Vector: Ungefär som en krokodil låter
Eggman: Har alltid varit så
Vad är fel :huh:
Vilken Av Dessa Spel?
Är han visst <_<(Jonte The Winner @ 17/06-2004 14:19:23)Säkert. Och Påven är protestant va.
Vadå dom passar ju
Sonic: Har alltid varit så
Tails:Har han fått astma anfall?
Knux: Har alltid varit så
Shadow: Om man legat nersövd i mer än 50 och sen fått leva i ca en vecka och blivit nersövd igen är det inte konstigt att man låter hård
Rouge: Om man är en Vacker juveltjuv ska man väll låta så
Omega: Han e en robot <_<
Amy: Har alltid varit så
Big: Ja om man inte har levt i närheten av civilisationen i sitt liv kan man låta som man inte fattar nåt
Cream: Hon är 6år och är artig
Espio: Ninjor ska låta coolt
Charmy: Han är 6år så han får väll låta som ett barn
Vector: Ungefär som en krokodil låter
Eggman: Har alltid varit så
Vad är fel :huh:
Eggman? Han är väl inte en Sonic-gubbe?
Xade, nu har jag spelat en liten bit på resident evil 1 (har varit upptagen med mgs)
och jag rekommenderar det verkligen! bättre än sonic heroes.. större utmaning.
Men det är inte roligare. Och det är skit svårt att spela med ett fönster med ovickade persienner eller upprullade rullgardiner med sol ute nära TV:n. Man ser typ bara förnstret i TV:n eller sig själv ibland på RE
Asså, varför accepterar du aldrig andras åsikter? Ibland så använder du resident evil som ett vapen för gc, men när det kommer till ngt annat så är du helt emot det..
köp sh
Man man ser inget ibland. Det är samma på alla mörka ställen i spel. Som t.ex. när jag skulle köra mot King Boom Boo på SA2:B såg jag inget först. Sen tog jag ner persiennerna och vipps jag såg allt.Asså, varför accepterar du aldrig andras åsikter? Ibland så använder du resident evil som ett vapen för gc, men när det kommer till ngt annat så är du helt emot det..