e det en mellanstadie bok eller högstadie bok??
jag ahr aldrig hört talas om det i alla fall
e det en mellanstadie bok eller högstadie bok??
Mellanstadiee det en mellanstadie bok eller högstadie bok??
jaha inte konstigt då, i mellan hade jag Champion 4/5/6...
Jag hade ocå Lift Off-böckerna i Mellanstadiet. Men det var 2 olika Lift Off-böcker. En som man skrev i och en som man läste i.....
Hade ni... Tom, Mandy, Ben och Becky...... Det handlade mest om de. Riktigt drygt.
Ja,och dom hade en hund som hette fatsoJag hade ocå Lift Off-böckerna i Mellanstadiet. Men det var 2 olika Lift Off-böcker. En som man skrev i och en som man läste i.....
Hade ni... Tom, Mandy, Ben och Becky...... Det handlade mest om de. Riktigt drygt.
hur såg lift off böckerna ut??
jag hade champion, och det var verkligenm drygt!
Oj, jag kom inte ihåg riktigt. Men jag har för mig att det är en som sitter och fiskar på framsidan av boken.hur såg lift off böckerna ut??
Det är olika för varje år(Jonte The Winner @ 16/06-2004 17:51:26)hur såg lift off böckerna ut??
Oj, jag kom inte ihåg riktigt. Men jag har för mig att det är en som sitter och fiskar på framsidan av boken.
mattebok:bonniers mattebok 3a
egelska:ingen
nä jag bor i Fittja och skolan ligger i slagsta(finaly_man @ 13/06-2004 17:18:02)(Donald Duck @ 12/06-2004 22:35:48)Jag har Lift Off som engelska och matte har jag Mattestegen
jag har också Matte stegen den första.och engelska bok
Work bok
och
Text Bok
Precis! Du bor runt Kalmar då kanske? P:Ma om du vill.
jag har också lift off böckerna(Yoshi^ @ 16/06-2004 21:22:17)(Jonte The Winner @ 16/06-2004 17:51:26)hur såg lift off böckerna ut??
Oj, jag kom inte ihåg riktigt. Men jag har för mig att det är en som sitter och fiskar på framsidan av boken.
Det är olika för varje år
Wings och Matte till tusen.
Jag tror vi hade nåt champon6 (engelska)
Och någon konstig mattebok som jag inte kommer ihåg :huh:
Ser ut som Yoshi^ och jag har exakt samma, för jag nämnde inte dom extra. Workbok osv...Har ni möjligen Fun Stuff och Tick, Tock osv Yoshi^?
engelska: wings 7 (ska får 8 efter sommarlovet)
matte: vetefan men det är inte rolig.. :P
ja har time for english som engelska då, och så har jag alma som matte! inte för att jag tycker om någån av böckerna då
Du har så rätt så rätt när det gäller matten! ;)engelska: wings 7 (ska får 8 efter sommarlovet)
matte: vetefan men det är inte rolig.. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in