är den bra....min morsa vill så gärna se den .så är den så jätte bra.....så jag vet omjag ska följa med och se den eller inte.......hatar tråkiga filmer=)
Nyaste Harry Filmen
skit bra film.
kanske ska se den om den e bra
hur ska du veta om den e bra om du inte har sett den? ;)
Jag tycker att du bprde se den, dden är jätte bra.
tycker den e ganska kass
såg den på skolan inna n den hade kommit på bio min lärare laddade ned den
Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner.
Jag tycker att den är as bra, men ett problem är att den på nåt sett skiljer sig från de andra filmerna och det är lite synd!
Tycker den var mycket bra. Gillar den nye regissören (mexikansk va han väl?). Blev en ny stil liksom, lite mer "weird". Visst, Chris Columbus version var ju mysig o så, men det blir liksom lite mer fart i denna. Gillade dock inte vissa delar av musiken.
Vid slutet blev jag lite besviken!
Då kommer åskviggen fram men den ska komma någonstans i mitten! Jaja annars så älskade jag den filmen. Bättre än dom andra. Sirius Black var bara för bäst :D
är 4 getingar från expressen dåligt?Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner.
Jag trodde att det skulle vara mycket mer med åskviggen men det var ju bara nån ynka scen! <_<Vid slutet blev jag lite besviken!
Då kommer åskviggen fram men den ska komma någonstans i mitten! Jaja annars så älskade jag den filmen. Bättre än dom andra. Sirius Black var bara för bäst :D
jag hade faktiskt inte tänkt mig åskviggen så, i den amerikanska versionen av den tredje boken finns en bild på den, det är därför
Jaha... Men i nästa film får man ju se vad den går för.
Men Hippogriffen är så himla grym :D
den har fått bra recensioner det jag har sett!!!!Vilken grym lärare du har!!! Och filmen suger + att den har fått dålia recensioner.
En i min klass va på premieren han sa att det var den dåligaste harry potter filmen av dom 3
de e väl bara för att han e van vid Chris Colombus mysiga version av Harry Potter
jag tyckte oxå att den var rätt dålig.. för dem har flyttat Hogwarts till ett annat slott och skogen e mer en barrskog än en såndär mörk mörk skog.. och quddich planen är as ful! annars själva handlingen var bra mkt humor och sånt :D
Man såg ju bara Quidditch planen en gång i filmen och det var regn då samtidigt. Men jag tycker denna är mycket bättre än dom andra 2.
HAr ni läst böckerna? om ni har det så förstör filmen d.
ni gör en egen bild hur harry och dementorerna när ni läser, så kommer filmen och visar SIN bild av harry. jag tänkte mej figurerna annorlunda men nu har jag en bestämd bild av hur dom ser ut.