vilka har zelda blå?
Zelda Oracle Of Ages
jag
såna här trådar ska ni inte göra!
men annars har jag det också!
jag har zelda blo och undrar hur man kommer vidare efter andra boss!
då ska man hitta rep och simfötter på kyrkogården, sen ska du till en som har en "raft" (flotte) då får du åka ut på havet, åk höger sen upp, då börjar en storm som för dig till cresent island, du blir då av med alla dina saker. det du ska göra sen e o hitta alla dina saker och sen komma in i 3dje templet som finns på ön
men hur gor man med bjornen? den vill inte go non stans!
du ska rädda den från spöken sen e det bara att gå in i den så kommer man upp på ryggen
vart ska man rida och hur hittar man simmfotterna och repet?
man kan vara ganondorf
Jag ska hitta nån nyckel i Wing dungeon nu. Kan bara inte beskriva till vart...
Jag har det
jag med :D :D :D
om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen
snälla svara för f*n
vad menar du?man kan vara ganondorf
Såg inte ditt inlägg, men ok, här är ett litet svar:om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen
När du frågar vart man ska rida med björnen, så antar jag att du precis räddat honom från spökena. Rid en skärm vänster och en upp så hittar du en massa hål i marken. Träna på vanlig mark först, tills du lär dig hur man ska göra för att få honom att flyga mer än 2 rutor i sträck (tryck flera gånger på hoppknappen, helt enkelt) och sen flyger du över hålen, landa där det finns mark och flyg på nytt, tills du når graven uppe till höger.
Knuffa på den, gå ner och ta dig genom grottan så hittar du snart simfötterna. Simma till repet och ta det.
jag har inte
e det spelet roligt?
tack så j*kligt mycket!(Chihuahua @ 22/06-2004 11:51:12)om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen
Såg inte ditt inlägg, men ok, här är ett litet svar:
När du frågar vart man ska rida med björnen, så antar jag att du precis räddat honom från spökena. Rid en skärm vänster och en upp så hittar du en massa hål i marken. Träna på vanlig mark först, tills du lär dig hur man ska göra för att få honom att flyga mer än 2 rutor i sträck (tryck flera gånger på hoppknappen, helt enkelt) och sen flyger du över hålen, landa där det finns mark och flyg på nytt, tills du når graven uppe till höger.
Knuffa på den, gå ner och ta dig genom grottan så hittar du snart simfötterna. Simma till repet och ta det.
Vassego.
Ja, Oracle-spelen är kul.