💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oracle Of Ages

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vilka har zelda blå?

14 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

jag

15 Jun 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

såna här trådar ska ni inte göra!

men annars har jag det också!

17 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

jag har zelda blo och undrar hur man kommer vidare efter andra boss!

18 Jun 2004

då ska man hitta rep och simfötter på kyrkogården, sen ska du till en som har en "raft" (flotte) då får du åka ut på havet, åk höger sen upp, då börjar en storm som för dig till cresent island, du blir då av med alla dina saker. det du ska göra sen e o hitta alla dina saker och sen komma in i 3dje templet som finns på ön

19 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

men hur gor man med bjornen? den vill inte go non stans!

du ska rädda den från spöken sen e det bara att gå in i den så kommer man upp på ryggen

20 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

vart ska man rida och hur hittar man simmfotterna och repet?

man kan vara ganondorf

Nivå 5 · Fuskare

Jag ska hitta nån nyckel i Wing dungeon nu. Kan bara inte beskriva till vart...

Nivå 5 · Fuskare

Jag har det

jag med :D :D :D

21 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen

22 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

snälla svara för f*n

Nivå 2 · Novis

man kan vara ganondorf

vad menar du?
Nivå 6 · Fuskare

om du är så bra på zelda spel så hur hittar man repet och simmfötterna och vart ska man rida med björnen

Såg inte ditt inlägg, men ok, här är ett litet svar:

När du frågar vart man ska rida med björnen, så antar jag att du precis räddat honom från spökena. Rid en skärm vänster och en upp så hittar du en massa hål i marken. Träna på vanlig mark först, tills du lär dig hur man ska göra för att få honom att flyga mer än 2 rutor i sträck (tryck flera gånger på hoppknappen, helt enkelt) och sen flyger du över hålen, landa där det finns mark och flyg på nytt, tills du når graven uppe till höger.

Knuffa på den, gå ner och ta dig genom grottan så hittar du snart simfötterna. Simma till repet och ta det.

23 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

jag har inte

25 Jun 2004

e det spelet roligt?

26 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
(Chihuahua @ 22/06-2004 11:51:12)

Såg inte ditt inlägg, men ok, här är ett litet svar:

När du frågar vart man ska rida med björnen, så antar jag att du precis räddat honom från spökena. Rid en skärm vänster och en upp så hittar du en massa hål i marken. Träna på vanlig mark först, tills du lär dig hur man ska göra för att få honom att flyga mer än 2 rutor i sträck (tryck flera gånger på hoppknappen, helt enkelt) och sen flyger du över hålen, landa där det finns mark och flyg på nytt, tills du når graven uppe till höger.

Knuffa på den, gå ner och ta dig genom grottan så hittar du snart simfötterna. Simma till repet och ta det.

tack så j*kligt mycket!
Nivå 6 · Fuskare

Vassego.

Ja, Oracle-spelen är kul.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in