💬
Logga in
Fuska.se

Admin

12 svar · startad

admin kan du inte göra det här lite strängare jag brukar se många som säger fel forum onödigt inlägg fast dem skriver ändo men dem anmäler inte kan du inte göra det strängare så alla skärper sig.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det står inget i reglerna om vilket Forum så jag se ringen anledning.

Nivå 5 · Fuskare

Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods.

Senast ändrad:

det e därför det finns regeln §1.11...

15 Jun 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods.

jag tycker inte det e fel att svära i forumen!

fast jag göär det aldrig ändå för jag e rädd att admin och mods ska bli arga!

16 Jun 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

admin kan du inte göra det här lite strängare jag brukar se många som säger fel forum onödigt inlägg fast dem skriver ändo men dem anmäler inte kan du inte göra det strängare så alla skärper sig.

Vad är det med dig donald-duck?Tror du att du är mod eller vadå?

Du startar ju såna här trådar hela tiden,Admin och modsen gör ett bra jobb,och det är väl inte ditt problem att dom inte skärper sig,eller hur?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
(Xade @ 16/06-2004 01:24:40)

jag tycker inte det e fel att svära i forumen!

fast jag göär det aldrig ändå för jag e rädd att admin och mods ska bli arga!

Om man nu ska svära får du censurera, eller får du en personlig varning mej ;) :P
Nivå 7 · Fuskare

jag tycker det är bra som det är..varför ska det bli strängare? det är väl upp till oss själva om vi tänker bete oss som folk eller inte..

Nivå 10 · Veteranfuskare

håller helt med... Om någon löjla´r sig här, så bryr man sig inte om den personen...

17 Jun 2004

jag tycker att det e ändå strängt! :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det beror på om man spammar eller inte...

det blir ju en massa spam t.ex FEL FORUM det kallas spam varför har admin gjort funktionen ANMÄL

18 Jun 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

det blir ju en massa spam t.ex FEL FORUM det kallas spam varför har admin gjort funktionen ANMÄL

Du behöver inte starta såna här hela tiden vi gör så gott vi kan

om det är någon som spammar här så är det du

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in