GTA VICE CITY ska snart komma online och kommer man kunna spela med andra över nätet
GTA VICE CITY ONLINE
är det sant?? jag har itne hört nåt sånt iaf!
finns det inte redan trode det men man kan ju ha fel hörde det för typ 6 månader sen :?
.... GTA Vice City har man alltid kunnat spela Online på, det e bara att ladda ner Multiplayer Mod på nån VC Site....
det är ett annat sätt som man kommer att kunna spela online nya funktioner och sånt
hört att d ska komma ett ``GTA:NOLICE´´ :new_2gunsfiring_v1:
nu diskuterade vi inte kommande GTA spel utan online Vice City
.... GTA Vice City har man alltid kunnat spela Online på, det e bara att ladda ner Multiplayer Mod på nån VC Site....
Vart laddar man ner det da??
det finns en artikel om den sidan på www.pcgamer.se
visste inte att det fanns. vad gör man går man runt flera samtidigt och gör uppdrag eller dödar folk :?:
Vart laddar man ner det da??
http://www.codenamevice.co.uk/
där kan man bla. ladda ner det, finns mer sites men den e bäst.
ska ladda ner online moden till gta vc
jag har några frågor
1.om man fuskar sedan sparar då står det att det kan bli fel.....är det något farligt :?:
2.vart finns helikoptern :?:
3.kan man köpa något hus med helikopter :?:
4.finns det någon tips hur man kan få pengar :?:
1. Det är ingen fara
2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du?
3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där.
4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing.
man kan ladda ner online spelning på www.theallseeingeye.com
och det har funnits länge.. jag har spelat online lite nu och då men började för ungefär 6 månader sen
det finns visst pengafusk jag vet att jag har sett det någonstans
till online spelet eller???
TACK SÅ MYCKET PATRIK-DEN-STORE FÖR ATT DU SAVARADE.....MEN JAG HAR EN TILL FRÅGA SOM JAG GLÖMMDE: VILKEN UPPDRAG FÅR MAN MEST PENGAR AV...JAG MENAR POLIS,BRAND,TAXI,PIZZA,AMBULANS UPPDRAGEN :?:
1. Det är ingen fara2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du?
3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där.
4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing.
vilken ö menar du, den lilla i mitten eller den andra långa ön :?:
om han menar det huset jag tror han menar så heter det: Hymans Condo och det är på den vänstra av dom två längsta öarna på kartan...lånt norrut