💬
Logga in
Fuska.se

GTA VICE CITY ONLINE

23 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

GTA VICE CITY ska snart komma online och kommer man kunna spela med andra över nätet

Nivå 0 · Nykomling

är det sant?? jag har itne hört nåt sånt iaf!

Nivå 0 · Nykomling

finns det inte redan trode det men man kan ju ha fel hörde det för typ 6 månader sen :?

.... GTA Vice City har man alltid kunnat spela Online på, det e bara att ladda ner Multiplayer Mod på nån VC Site....

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

det är ett annat sätt som man kommer att kunna spela online nya funktioner och sånt

hört att d ska komma ett ``GTA:NOLICE´´ :new_2gunsfiring_v1:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

nu diskuterade vi inte kommande GTA spel utan online Vice City

Nivå 0 · Nykomling
.... GTA Vice City har man alltid kunnat spela Online på, det e bara att ladda ner Multiplayer Mod på nån VC Site....

Vart laddar man ner det da??

Nivå 0 · Nykomling

det finns en artikel om den sidan på www.pcgamer.se

visste inte att det fanns. vad gör man går man runt flera samtidigt och gör uppdrag eller dödar folk :?:

Vart laddar man ner det da??

http://www.codenamevice.co.uk/

där kan man bla. ladda ner det, finns mer sites men den e bäst.

18 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

ska ladda ner online moden till gta vc

21 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

jag har några frågor

1.om man fuskar sedan sparar då står det att det kan bli fel.....är det något farligt :?:

2.vart finns helikoptern :?:

3.kan man köpa något hus med helikopter :?:

4.finns det någon tips hur man kan få pengar :?:

22 Nov 2003

1. Det är ingen fara

2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du?

3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där.

4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing.

Nivå 0 · Nykomling

man kan ladda ner online spelning på www.theallseeingeye.com

och det har funnits länge.. jag har spelat online lite nu och då men började för ungefär 6 månader sen

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

det finns visst pengafusk jag vet att jag har sett det någonstans

Nivå 0 · Nykomling

till online spelet eller???

Nivå 0 · Nykomling

TACK SÅ MYCKET PATRIK-DEN-STORE FÖR ATT DU SAVARADE.....MEN JAG HAR EN TILL FRÅGA SOM JAG GLÖMMDE: VILKEN UPPDRAG FÅR MAN MEST PENGAR AV...JAG MENAR POLIS,BRAND,TAXI,PIZZA,AMBULANS UPPDRAGEN :?:

Nivå 0 · Nykomling
1. Det är ingen fara

2. Det finns MÅNGA helikoptrar så vikken menar du?

3. Ett stort hus på andra ön högst upp i norr kan man köpa ett hus med en Helikopter, sen får du e helikopter på Vercetti House när du klarat alla uppdrag där.

4. Det finns inget pengafusk, så det e bara och köra uppdrag så får du in lite kosing.

vilken ö menar du, den lilla i mitten eller den andra långa ön :?:

Nivå 0 · Nykomling

om han menar det huset jag tror han menar så heter det: Hymans Condo och det är på den vänstra av dom två längsta öarna på kartan...lånt norrut

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in