💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Gruppforum

42 svar · startad

Trådstartare #1

Jag och Xaber ska göra ett Nintendo grupp-F tillsammans, vi vill ha 4st hängivna Nintendo fans som vill vara med, man måste vara bered att bidra stort till klubben för att vi ska köpa 20000poängs forumet och sedan mera medlemar såklart.

Grupp-L är antingen jag eller Xaber

Grupp-Mod är antingen jag eller Xaber

frågor skickas via P:M

Vill gärna vara med men har ju HSPK ju så jag kan inte bidra så värst mycket till forumet

Trådstartare #3

Är HPSK ett gruppforum? Aja...du kanske inte behöver bidra till grupp-F 2, men om du vill bli medlem måste du bidra till "flera medlemar"

How do you mean?

Trådstartare #5

Man måste ju köpa så att det tillkommer medlemar -.- där måste du bidra serru.

jag har ju typ bara 300p just nu men jag skaffar mer!

men vad ska det kosta att vara medlem? men det kan väll också vara typ lite avatar sak i den också!?

Senast ändrad:

Trådstartare #7

Jovisst, bara det är nån form av Nintendo ^^

Nintendo/ava kanske?

Xaber: Du och jag står för kostnaderna för gruppforum 2 (20000poäng, går snabbt ^^) för där kan grupp-L och Mods göra lika mkt. Vi delar också på att köpa in en till grupp-mods. Övriga medlmar står för kostnadern av "flera medlemar", och så kan jag hjälpa till där också. ^^

jag vill vara med!..... Hur mycket ska jag börja att betala?.....

men finaly_man vi kan ju ha två grupp-L.är det nån som vill va mod men då får ju den va berädd på att skänka mycke poäng!

Senast ändrad:

14 Jun 2004

Jag skulle vilja vara med men jag sparar ju till ett gruppforum till R&C klubben! Får jag vara med även fast jag inte kan bidra? :(

Trådstartare #11

Tyvärr inte, absoluta "minst" gränsen för att vara med är 500poäng! Xaber och jag betalar minst 15000poäng var så snåla inte.

men asså nu kostar det minst 50p att vara med!

men är det nån som vill vara mod men den måste ju vara berred på att bidra med mycke poäng!

Trådstartare #13

jag vill vara med!..... Hur mycket ska jag börja att betala?.....

men asså nu kostar det minst 50p att vara med!

men är det nån som vill vara mod men den måste ju vara berred på att bidra med mycke poäng!

Nja, vi kör till med 100poäng för att vara medlem, men ska ni vara Mod får ni bidra minst 1000poäng. :kung:

Tävling: Den som bidrar med mest poäng blir Moderator (troligen den enda), vilket är en stor ära i en Nintendo-klubb. Ni kan se listan över bidragande och poängen i min press.

Senast ändrad:

jag vill vara med!!

ger er alla mina poäng och mer när jag får!!!

men bara 500 för jag sparar till min och ratchets clubb!!

15 Jun 2004

än så länge som det verkar kommer link64 bli mod för han har bidragit med 500p!

Trådstartare #16

Här har vi en banner vi kanske ska ha, gjord av mej för minuten sedan:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/nintendobanner.png

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...tendobanner.png

Senast ändrad:

den vart as snygg! bra gjort men är det bara tre stycken som är med?

behöver man bara bidra med 100p för att få vara med? isf är jag med! jag älskar nintendo.

Senast ändrad:

ok du skickar poängen till finaly_man men om du bidrar med mer poäng än dom andra har gjort när vi köpt allt blir du mod!du ser vilka och hur mycke dom har bidragit med i finalys signatur och press!

vad kan en mod göra då t.ex.?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in