Vad ska jag köpa ? högst 299 kr , eller ska jag vänta och köpa ett dyrare spel ?! vad tycker ni ?! Själv så funderar jag på SMS eller Starfox adventures, men ´vad tycker ni? jag har :
SSBM
Disney sports football
MP
SSX tricky
Vad ska jag köpa ? högst 299 kr , eller ska jag vänta och köpa ett dyrare spel ?! vad tycker ni ?! Själv så funderar jag på SMS eller Starfox adventures, men ´vad tycker ni? jag har :
SSBM
Disney sports football
MP
SSX tricky
Zelda tww
Mmm tww... Men SF: Adventures är nog oxå bra, du gillar ju Fox. Men MGS twin snakes är oxå riktigt bra
kanske True Crime: Streets of LA :P
vänta tills far cry kommer ut det ska jag göra!
The simpsons road rage kostar endast 99:-
Phantasy Star - Online :)
köp i alla fall inte Reign of fire det suger B)
Okej. Men det spelet är ju riktigt dåligt. Jag sålde in det för att det var så dåligt. :medieval:The simpsons road rage kostar endast 99:-
Det kommer inte förns typ 2005 så det är lite onödigt att vänta.vänta tills far cry kommer ut det ska jag göra!
Jag tycker att du ska köpa Super Mario Sunshine. :bah:Vad ska jag köpa ? högst 299 kr , eller ska jag vänta och köpa ett dyrare spel ?! vad tycker ni ?! Själv så funderar jag på SMS eller Starfox adventures, men ´vad tycker ni? jag har :
SSBM
Disney sports football
MP
SSX tricky
Du gilar väl Fox så SF:Adventure är nog bra. Vilken typ av spel gillar du?
Äventyr , fighting..och det ska nog va 2 player spel..Du gilar väl Fox så SF:Adventure är nog bra. Vilken typ av spel gillar du?
Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
Många säger att det inte är bra , de säger att det är : :zzz: :blink:Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
Prova Sagan Om Konungens Återkomst! :kung:(Fox^ @ 15/06-2004 20:13:37)Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
Många säger att det inte är bra , de säger att det är : :zzz: :blink:
OK , det var det som kostade 299 :- va ?(Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:56:08)(Fox^ @ 15/06-2004 20:13:37)Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
Prova Sagan Om Konungens Återkomst! :kung:
Nej, det gjorde det nog inte. Inte där jag såg det.. Men jag tänkte på 2 Player och fighter... På samma bana...(Fox^ @ 16/06-2004 11:48:03)(Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:56:08)(Fox^ @ 15/06-2004 20:13:37)Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
OK , det var det som kostade 299 :- va ?
Där sa du nåt ! ;) Ska till stan på fredag , och det kostade 299 :- en affär, fast den ligger inte i stan.. Hoppas det finns för 299 :- på stan också då.(Jonte The Winner @ 16/06-2004 16:37:41)(Fox^ @ 16/06-2004 11:48:03)(Jonte The Winner @ 15/06-2004 23:56:08)(Fox^ @ 15/06-2004 20:13:37)Köp Turtles Då kör man 2 på Äventyrså kan man slåss med :cool:
OK , det var det som kostade 299 :- va ?
Nej, det gjorde det nog inte. Inte där jag såg det.. Men jag tänkte på 2 Player och fighter... På samma bana...
Jaha, så du tänker köpa det?
Själ så ska man cykla till Borlänge med en kompis på Fredag. Där ska jag köpa Mario Golf: Toadstool Tour!!! :cool: :cool: :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in