robbz Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag behöver hjälp med att hitta "DIVE" och hitta Team Aqua...När jag har varit i Team Aquas läger vid LILYCOVE CITY och jag flyger till baka till SLATEPORT CITY och Capt. Stern säger att jag behöver Dive....Hur hittar jag den? :P :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag behöver hjälp med att hitta "DIVE" och hitta Team Aqua...När jag har varit i Team Aquas läger vid LILYCOVE CITY och jag flyger till baka till SLATEPORT CITY och Capt. Stern säger att jag behöver Dive....Hur hittar jag den? :P :P :P :P Dive får du i ett hus i Mossdeep city av Stewen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Men du kan inte använda den föränn du klarat gymet i staden! (Men gymet är ändå enkelt)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Du ska bara ha vatten pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg