är dt värt att köpa scII är det tillräkligt svårt och roligt och sånt
Soul Calibur Ii
Jag tycker det är värt det
Gillar du figting spel så är det roligt, jag trode att det va ett rolspel så jag köpte det, men det va inte så tråkigt.
Det är värt det.
finns det att köpa? jag ville ha det i födelsedagspresent men dom hade inte det. det kanske var slutsålt då.
Jag köpte den i stället för TimeSplitters2 och ångra mig.
1.För enkel 2. För enkelt att låsa upp allt 3. för liten karamell att suga på.
På internet är det nästan aldrig slut =P... Köp från webhallen..finns det att köpa? jag ville ha det i födelsedagspresent men dom hade inte det. det kanske var slutsålt då.
Jag lätt köp det, det verkar asbra
Köp det lugnt :D
Det är väl kul!
Jag vill också ha dte, får nog sälja F-Zero GX isf. :angry:
Men F*N vad arg jag blir , på webhallen kostar SCII 129 :- på ps2 och xbox , men 469 :- på GC :(
Det är absolut värt att köpa soul calibur 2.... Det är skitbra.....
Fast bättre om man hade PS2 eller Xbox ifall man ska köpa SCII ....Det är absolut värt att köpa soul calibur 2.... Det är skitbra.....
jupp det ä skit skoj fast enkelt :D men det finns ju många saker att köra och spöa sina kompisar är kul (fast inte om de har lånat det innan och kan fusket med link)
vadå vad gör det fusket da?
Varför är det bättre om man hade PS2 och Xbox?`.... Bara undrar....(Fox^ @ 16/06-2004 16:09:38)Det är absolut värt att köpa soul calibur 2.... Det är skitbra.....
Fast bättre om man hade PS2 eller Xbox ifall man ska köpa SCII ....
Vadå fusk med link?.....
det kostar på PS2 och Xbox 129 spänn på webhallen , 469 :- på gc på webhallen(Link64 @ 16/06-2004 19:29:38)(Fox^ @ 16/06-2004 16:09:38)Det är absolut värt att köpa soul calibur 2.... Det är skitbra.....
Fast bättre om man hade PS2 eller Xbox ifall man ska köpa SCII ....
Varför är det bättre om man hade PS2 och Xbox?`.... Bara undrar....
Vadå fusk med link?.....
Aha.... ok....