Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Ibland när jag är inne och har lagt cirka 10 inlägg, då står det ibland att jag inte kan få poäng för inläggen inom en timme. Fast då ignorerar jag det och skriver inlägg i alla fall, för jag gör det inte bara för poäng men det är inte därför! Jag undrar bara varför det blir så.. För att man inte ska kunna spamma till sig poäng? I såfall är det förståligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 För att man inte ska kunna spamma till sig poäng? I såfall är det förståligt.. Du svarar på din fråga själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Hehe, okej adde. jag gissade bara.. men okej. Tack för svaret. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Okej men var det ett nödvändigt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.