tjena tänkte starta en reptil klubb dom som vill bli medlem måste bli vänn med mej så jag kan håll reda på medlemmar vi snackar reptiler i olika ämmnen ni kanske donerar lite points om ni gör det så kan vi medllemmar få ett reptil forum har jag hör ´t kuul va nån som vill vara me :cool:
Reptiler
tja jag gjorde min användare härma dig lite men vi e ju samma personer ja jag donnar snart får jag vara me?
har du läst reglerna?
Varför fårgar han om han får vara med om det är samma person?
Jag vill inte vara med iaf <_<
reptil forum? öh..NEJ!
Nej tack.. Jag är inte så intresserad av reptiler!
nej jag e inte med...
okej okej men jag använder inte han andra lovar han var bara provisorisk för att den andra blev konstig :(
Kan du visa en bild ? Inte för att jag blir med i forumet !okej okej men jag använder inte han andra lovar han var bara provisorisk för att den andra blev konstig :(
Gör en Djur klubb istället för då kan ju du prata om reptiler och andra djur också :)
Mycket bättre idé :DGör en Djur klubb istället för då kan ju du prata om reptiler och andra djur också :)
Fast det var bara ett förslag.
Jag är gärna med i en "reptil" klubb, men jag har tyvärr inga större summor poäng. :(tjena tänkte starta en reptil klubb dom som vill bli medlem måste bli vänn med mej så jag kan håll reda på medlemmar vi snackar reptiler i olika ämmnen ni kanske donerar lite points om ni gör det så kan vi medllemmar få ett reptil forum har jag hör ´t kuul va nån som vill vara me :cool:
Man kan starta en klubb och man måste inte köpa ett gruppforum. Man kan ha ett gruppforum om att snacka saker i.
Okej, då vet jag.
Jag tycker inte det behövs gruppforum, det går bra att snacka i PM.
Jodå, men inte med samma dator..? eller?
Läs reglerna, där står att man inte får ha 2 användare. Mer sår där inte.
hoppas du får en varning!