💬
Logga in
Fuska.se

Reptiler

18 svar · startad

tjena tänkte starta en reptil klubb dom som vill bli medlem måste bli vänn med mej så jag kan håll reda på medlemmar vi snackar reptiler i olika ämmnen ni kanske donerar lite points om ni gör det så kan vi medllemmar få ett reptil forum har jag hör ´t kuul va nån som vill vara me :cool:

tja jag gjorde min användare härma dig lite men vi e ju samma personer ja jag donnar snart får jag vara me?

Man får inte ha 2 användare, läs reglerna.

http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules

har du läst reglerna?

16 Jun 2004

Varför fårgar han om han får vara med om det är samma person?

Jag vill inte vara med iaf <_<

reptil forum? öh..NEJ!

Nej tack.. Jag är inte så intresserad av reptiler!

nej jag e inte med...

okej okej men jag använder inte han andra lovar han var bara provisorisk för att den andra blev konstig :(

okej okej men jag använder inte han andra lovar han var bara provisorisk för att den andra blev konstig :(

Kan du visa en bild ? Inte för att jag blir med i forumet !

Gör en Djur klubb istället för då kan ju du prata om reptiler och andra djur också :)

Gör en Djur klubb istället för då kan ju du prata om reptiler och andra djur också :)

Mycket bättre idé :D

Fast det var bara ett förslag.

tjena tänkte starta en reptil klubb dom som vill bli medlem måste bli vänn med mej så jag kan håll reda på medlemmar vi snackar reptiler i olika ämmnen ni kanske donerar lite points om ni gör det så kan vi medllemmar få ett reptil forum har jag hör ´t kuul va nån som vill vara me :cool:

Jag är gärna med i en "reptil" klubb, men jag har tyvärr inga större summor poäng. :(

Man kan starta en klubb och man måste inte köpa ett gruppforum. Man kan ha ett gruppforum om att snacka saker i.

Okej, då vet jag.

Jag tycker inte det behövs gruppforum, det går bra att snacka i PM.

17 Jun 2004

Man får inte ha 2 användare, läs reglerna.

http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules

Jodå, men inte med samma dator..? eller?

Läs reglerna, där står att man inte får ha 2 användare. Mer sår där inte.

18 Jun 2004

hoppas du får en varning!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in