💬
Logga in
Fuska.se

Spider-Man 2 på bio...

27 svar · startad

Spider-Man 2 har premiär på bio i Juli, dom säger att den kommer vara bokstavligen mkt bättre än ettan, jag ska utan tvekan se den.. Fienden i 2.an kommer vara Doc Oc, han ser ut såhär...

http://imagecache2.allposters.com/images/1...2826_DocOck.jpg

Här är en rätt cool bild!

http://www.spider-man2.de/wallpaper/spidey_01_800.jpg

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Ändrade bilderna till länkar eftersom de var så stora..

18 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

coola bilder undrar om det kommer att komma ut fler filmer med alla skurkar. för nu har det ju varit Green Goblin och ska komma The Octupusy eller nu vad han heter

ja man kan ju undra... Han heter Doctor Octupusy, men det var ju ändå nästan rätt

20 Nov 2003

Jag tror jag ska se spider-man2 den värkar bra!

2 Dec 2003

mm ettan var ju bra men man har hört att 2:an e bättre så d e ju bara o kolla på den

Nivå 0 · Nykomling

Fett jag ska se den direkt :D

Spider Man 2 coolt

Jag vet hur Dr.Octupus fick dem här tentaklerna för dem sa det i tecknade för jag har Fox Kids

Nivå 0 · Nykomling

Kanske ska se den vet inte. :?: :?: :?:

Spider Man 2 coolt

Jag vet hur Dr.Octupus fick dem här tentaklerna för dem sa det i tecknade för jag har Fox Kids

WOa hur fick han sina robot armar :!: :?: :?:

Han använde dem för ett experiment(han blandade kemikalier)sen gjorde han fel och all explodera sen sa dem att den svetsades fast i hans ryggrad i explosionen.

Kommer icke ihåg så mycket

Han använde dem för ett experiment(han blandade kemikalier)sen gjorde han fel och all explodera sen sa dem att den svetsades fast i hans ryggrad i explosionen.

Kommer icke ihåg så mycket

ok...NU VET JAG DET! :mrgreen:

Nivå 0 · Nykomling
Spider Man 2 coolt

Jag ser också tecknade på FK. Men den där doktorn e ju knäpp. Först vill han döda sin bästa elev och sen låta han leva.

Men jag vet ju varför.

Ja tycker Spider-Man och X-Men slå ihop sig i en film. Efter som Storm och Volverine bl.a. har ju vart me där.

Och så tycker jag att det ska va mer fiender i filmerna. SOm t.ex. Mysterio, Soccer(eller va han heter), kameljonten och jivetvis broock spindel-mannen

Nivå 0 · Nykomling

Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen, hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc.

3 Dec 2003
Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen,  hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc.

och lizard

Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen,  hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc.

och lizard

och rhino + shocker

och lizard

och rhino + shocker

och Octupus

Daredevil har varit med och X-men vad jag vet

Nivå 0 · Nykomling

X-men:erna har vart med i Spindel mannen när har blev den där spindeln. För nåra dar sen i FK.

Octupus hette vad jag hörde Octavius.

4 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
X-men:erna har vart med i Spindel mannen när har blev den där spindeln. För nåra dar sen i FK.

Octupus hette vad jag hörde Octavius.

Det är samma person bara att dem kallar dem olika ibland octavius är hans människo namn (forskaren) DR. Octupus är hans onda namn

12 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

När kommer filmen ut på BIO?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in