tycker ni att jag ska köpa (nån stans) paper mario eller starwars episod 1 racing?
vill ha båda egentligen, men har bara råd med en nu... vilken e bäst?
tycker ni att jag ska köpa (nån stans) paper mario eller starwars episod 1 racing?
vill ha båda egentligen, men har bara råd med en nu... vilken e bäst?
paper mario
paper mario ä ganska tråkig tycker jah men Starwars episod 1 racing ä ganska bra
starwars= inte kört.. kan inte klaga på det därför men jag vill hellre att du köper paper mario :P
Paper mario= helt klart skitkul rollspel. jag tycker det är härligt när det är 3d grafik och gubbarna är helt platta =) (ooh va jag längtar till paper mario 2) musiken är också på topp till skillnad från nu när dom bara gör remixar av gamla låtar till spelen =( det är helt klart värt att köpa tycker jag iallafall.
Mario Paper är 2D ju?starwars= inte kört.. kan inte klaga på det därför men jag vill hellre att du köper paper mario :P
Paper mario= helt klart skitkul rollspel. jag tycker det är härligt när det är 3d grafik och gubbarna är helt platta =) (ooh va jag längtar till paper mario 2) musiken är också på topp till skillnad från nu när dom bara gör remixar av gamla låtar till spelen =( det är helt klart värt att köpa tycker jag iallafall.
Köp Mario paper, fått högst omdöme vad jag har hört.
paper mario heter det men nej det är i 3d förutom gubbarna som rör sig.
paper mario
yeeeaaaahh!!!!!!!!
En fråga villken nintendo konsoll gillar ni bäst gameboy räknas åsså?
Paper Mario
§1.13