varför hostar min sim ? han nyser och hostar varför kan man göra nånting årt det eller? (orolig)
The Sims
varför din sim hostaer och nyser kanske allergisk eller har varit ute för mycket jag vet inte men kan knappast någonting o the sims
vilken har du? making magic eller?
du måste ju säga vilken!!
och vänta lite mer än en timme innan du skriver 'hallå'!! vänta lite mer..
ööh jag har house party min sim dan bara hostar och nyser varför tro?
jag har inte spelat d men han kanske är förkyld!
hej jag vet hur du gör för att bota hostan sluta arbeta skaffa en ande och skaffa ett husdjur
kanske sjuk min simmar har aldrig hostat eller nåt typ bara för jag skämmer bort dem hela tiden
men du jag har house party hur botar man hostan då :blink:hej jag vet hur du gör för att bota hostan sluta arbeta skaffa en ande och skaffa ett husdjur
Få dem att må bra..låt dom se på tv, vila, PISSA när dom tjänner för det, låta dom äta när dom behöver det osv..
med andra ord:var human mot domFå dem att må bra..låt dom se på tv, vila, PISSA när dom tjänner för det, låta dom äta när dom behöver det osv..
Ja, men alla fattar inte det
minna får typ ALLTID göra vad de vill hehe är för bortskämda hehe
Jaha..en gång gjorde jag en kyrkogård..hehe..
bjöd in MASSOR av simmar och låste in dom tills dom dog!
(låsa in = bygga väggar runt en sim så han inte kan komma ut.)
hhehe sem blev det väl lite simmar i simstaden där??
mina simmar har aldrig hostat eller nått
MAXr= det blev inte många kvar ne! men det va ett större projekt så ja hade gjort gubbar till kyrkogården som till ex. Nr.1, Nr.2 osv..
Ps2_boy= det är för att dom mår bra! om du gör som jag men inte fullt ut (så dom inte döör!) så kommer dom att börja hosta o klaga..
Snart kommer the sim 2 Skit kolt det komer den 17 september man kan gå in på www.thesims2.se
hellre här http://thesims2.ea.com
men asså kan ni inte bota ja kan de ja har nästan alla theesims spel så om du har en hamster så har den fått hamster-sjukan köp hamster-tavlan o låt simmen titta på den mycke
Vad är så kul med the sims!? Leva livet lr?