Gäst max99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 nu tar vi det lilla lungna din k*k! hehe.. typ alla jag vet på forumet hatar dig... vi tycker det e störigt för det e ingen som e mobbad på forumet! Citera
Kakanrott Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Säkert att du frågat admin? och du.. :wub: DITT NAMN :wub: -not- KAN JU VARA KRÄNKNING MOT..eller ..glöm de Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Säkert att du frågat admin? och du.. :wub: DITT NAMN :wub: -not- KAN JU VARA KRÄNKNING MOT..eller ..glöm de håller med namnet låter så vidrigt :bah: Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Din klubb är verkligen lite konstig...typ. Jag tror verkligen inte att Admin har Accepterat detta, jag ska PM:a och fråga! Och om Admin säger att han inte har hört ett litet snack om detta så Anmäler jag denna tråd! PUNGT SLUT! Snart blir jag trött på alla Mr.*** trådar!! Citera
admin Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Alla får skapa en klubb om de vill, vissa är annorlunda än andra. Vill man inte vara med så behöver man inte heller gå in i tråden och skriva. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.