Hur kan det finns två admin? När jag titta de på medlemar så titta jag på admin och då såg jag en som heter fuskabot vem är det han är med i medlemsgruppen admin?
Va?
det är en bot, ingen människa.. admins lilla hjälpreda så att säga =)
Nej det är en Noreply som skickar meddelanden efter om nån har vunnit på lotterietHur kan det finns två admin? När jag titta de på medlemar så titta jag på admin och då såg jag en som heter fuskabot vem är det han är med i medlemsgruppen admin?
Som sagt det är ingen människa ;)
Okej bara undra :)
Han kom den 18/6 Välkommen! :lol: ;)
Bryter inte Admin mot §1.14 - Att ha flera användare ? ;)
Du menar att han har FuskaBot också? Då har du fel, som vi säger är FuskaBot ingen människa.
Och Admin FÅR bryta mot reglerna om det är för sidans säkerhet/skull
Men väl en användare. ;)Du menar att han har FuskaBot också? Då har du fel, som vi säger är FuskaBot ingen människa.
Lägg märke till att jag skämtade.
Om ni tog det seriöst.
asså DATA gjord
fast varför har du FuskaBot en profil
Vet inte fråga admin
Mitt 1000 inlägg
vad e en fuskabot för ngt???? :blink: :blink: :blink:
Det har vi ju redan sagt!! Till exempel en som skickar meddelanden man inte kan svara på.
Eller om man skrivit en godskänd recension.(b @ 20/06-2004 20:51:03)Hur kan det finns två admin? När jag titta de på medlemar så titta jag på admin och då såg jag en som heter fuskabot vem är det han är med i medlemsgruppen admin?
Nej det är en Noreply som skickar meddelanden efter om nån har vunnit på lotteriet
ok!låter lite konstigt,bara... :unsure:Det har vi ju redan sagt!! Till exempel en som skickar meddelanden man inte kan svara på.
Det är ju en slaggs användare fast ingen människa använder den, den finns för att bara använndare kan skicka pm.asså DATA gjord
fast varför har du FuskaBot en profil