BliZZo Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 sluta käbbla om det där då de som läser det får väl tro vad de vill :angry: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Just det sluta nu annars blir det allvarligt ju <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Du ska veta att jag bara ändrade varenda litet stavfel i alla mina inlägg så att du skulle fatta vad jag skrev eftersom du lägger märke till sånt <_< Så nu vet du varför jag ändrade mina inlägg :D Kan du sluta käbbla med mig nu? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 vart va vi? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Har celebie men fick den av min granne vet ej hur han fick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg