💬
Logga in
Fuska.se

Celebi

64 svar · startad

okej jag ska komma ihåg det

25 Jun 2004

ett tag trodde jag att det gick med game geni men köpte och det funkade inte gamechark funkar!

26 Jun 2004

[celebis bostad finns visst i den skogen där man för cut finns det ett litet fågelbo där bor celebi

DET ÄR SANT JAG LOVAR ]

Hmm,var ligger det dära himla fågelbot då? Närmast vilken stad?

azalea i think men han menar att celebi är en väktare för ilex forest och det är han jag har läst på dexen om ni undrar gjorde jag det fusket ni måste ha GS ball

Har också hört talas om att man kan möta Celebi där, vet dock ej vad jag ska tro :blink:

men för bövelen. Om ni inte vill pröva på en massa fusk så kan ni väl gå till dom platser där dom ger ut celebi på någon speciell dag (dom gjorde det för ett tag sen) Det var så jag fick min Mew.

27 Jun 2004

azalea i think men han menar att celebi är en väktare för ilex forest och det är han jag har läst på dexen om ni undrar gjorde jag det fusket ni måste ha GS ball

Just in the Japanese version..

Hur får man GS bollen???? :unsure:

Har du den japanska versionen då?

celebis bostad finns visst i den skogen där man för cut finns det ett litet fågelbo där bor celebi

DET ÄR SANT JAG LOVAR

du menar den heliga kistan "The sacred chest" ;)
(No Fear @ 27/06-2004 16:11:44)

celebis bostad finns visst i den skogen där man för cut finns det ett litet fågelbo där bor celebi

DET ÄR SANT JAG LOVAR

du menar den heliga kistan "The sacred chest" ;)

Var är det någon stanns jag vill ha Celebi

Jag håller (tyvärr) med Potter. Jag har på mitt Crystal 250 Pokemon. Fattas bara Celebi. Jag trodde också att det fanns nått fusk men eftersom Nintendo fick reda på att det fanns en bugg till att få Mew i Red/Blue så ville de förhindra att det hände igen. De kan ju tjäna en slant på att få folk att skicka in spelet med post... Först trodde jag att det skulle funka att använda Alakazam + Maganium men det funkar inte. Så tyvärr. :(

Ja ha läst att de ä BAYLEAF !!!

först har du GS BOLLEN och du har lämnat den till kurt och tagit tillbaKA sen går du till den konstiga saken i skogen prata med den så kommer en farande celebi ner

29 Jun 2004

Hur får man GS bollen då?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Potter @ 28/06-2004 17:23:43)

först har du GS BOLLEN och du har lämnat den till kurt och tagit tillbaKA sen går du till den konstiga saken i skogen prata med den så kommer en farande celebi ner

Det funkar bara på den Japanska versionen.. Fatta att det inte går!!

Det är bara ett korkat påhitt...

Det är sant!!!!!!!!!

Det går ju att läsa på internet om man söker..

Jag har läst det iallafall!!! :rambo:

Ja men dom har ju hittat på det...

30 Jun 2004

Hallå :) Jag vet en del av den jobbiga proccessen man måste genomgå för att få Celebi :)

1 Jul 2004

Det är inget fusk! Tillverkarna har gjort spelet så <_<

Det är inget fusk! Tillverkarna har gjort spelet så <_<

men säg hur man gör då!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in