💬
Logga in
Fuska.se

Fråga

50 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Vad är det för skilnad mellan vanliga ps2 och silverps2?

att det ena e silver..

den silver färgade är tystare, tror jag...

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

Okej.

22 Jun 2004
Nivå 4 · Lärling

Färgen... Priset... Designen... onödigt...

ps2 silver är dyrare onödigt :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Men varför är ps2silver dyrare ???

Senast ändrad:

för att den e tystare och så kan den bränna dvd skivor! :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

Aha.

23 Jun 2004

men dt e inte värt att köpa om man redan har en ps2, bara om man inte har en ps2 och vill köpa en!

Nivå 6 · Fuskare

silver kan väl inte bränna dvd, det är PSX. ps2 silver skillnaderna är

priset

fläkten är tystare

silver akn visst bränna dvd skivor!

Nivå 4 · Lärling

Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende?

Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå!

Jag vill ha en ny tv.... :cry:

aqua e ju en nyare färg...

24 Jun 2004

Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende?

Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå!

fläkten e inte så störande och man intr höra den.bara lite när man sätter på ps2´n <_<
Nivå 1 · Novis

för att den e tystare och så kan den bränna dvd skivor! :rolleyes:

den kan inte bränna dvd du blandar ihop ps2 med psx
Nivå 1 · Novis

hur tyst fläkten är beror inte på vilken färg det är på ps2et det beror på vilken modell
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18

Ok, men vem ska jag tro på?

dt e inte värt att köpa silver om man redan har den svarrta(orginalet)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

Jag har inte ps2.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in