💬
Logga in
Fuska.se

Halo Online! Fuska.se Egna Server!

13 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Tycker Fuska.se ska ha en egen server på Halo Combat Evovled för PC. För att dne ska synas kan den heta FUSKAAA.SE!!! tex?

Vi kan mötas där när det passar några, jag kommer iaf vara online här och där.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Varför inte fixa själv då? <_<

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Jag måste ju veta så att någon vill vara med, hur gör man så att man skriver föresten i Halo PC?

Alla från fuska.se ska heta [FUSKA] i början av namnet, jag heter då [FUSKA] 123

Ni kan heta annat än siffror där, tex #FM. ska nog byta, jag heter [FUSKA] #FM

Senast ändrad:

27 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

va?

28 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag måste ju veta så att någon vill vara med, hur gör man så att man skriver föresten i Halo PC?

Alla från fuska.se ska heta [FUSKA] i början av namnet, jag heter då [FUSKA] 123

Menar du hur man ska chatta på Halo online? Enkelt! Tryck på "T" för att chatta till alla, tryck på "Y" för att chatta till ditt lag, tryck på "H" för att chatta till fordon! :cool:
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6

Chatta till sitt lag då man spelar CTF? Och varför ska man chatta med fordonen? Så att dom kommer till en själv då Ir?

29 Jun 2004
Nivå 6 · Fuskare

Om man heter [FUSKA] i början av namnet så : Åh , en fuskare , han måste vi banna!
Nivå 4 · Lärling

varför just en Halo server, halo är det knappt några som kör ju, och det uppmutrar folk att köpa iligela spel, eftersom det är så dyrt då kan man lika gärna skaffa CS som är GRATIS att ladda ner och köra

30 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

Jag kan fixa en cs server...

Nivå 2 · Novis

man måste köpa en cs-cd-key va?

Nivå 4 · Lärling

nej man måste ha en half life cd key, men half life kan du köpa för 99kr idag på typ onoff, så har du half life så har du en egen cd key

är halo bra i online är det kul vistas man runt t.ex som på CS

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Vi kommer inte dra upp några servrar på Fuska.se men om någon drar upp en CS server eller liknande som kan stå på dygnet runt så kan vi göra reklam för den så länge den heter Fuska.se eller liknande.

1 Jul 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Hrm, jag menade i servrar. Utan som en clan, alla som spelar det spelet (tack för stödet) heter [FUSKA] i början.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in