kan nån nämna några spel som håller lämge för jag klarar ut spel ganska fort och då blir man less fort då kan man säga att man har köpt spelet i onödan. sänm alla spel som håller länge
Spel Som Räcker Långt
Ssbm?
FF:CC
Multiplayer spel..
Super Smash Brothers Melée
metroid prime tycker jag verkar långt (har bara klarat några procent) det är krångligt också men skojjigt =)
SSBM!
Kirby Air Ride
Super smash bros melee
Det är Kort
Nope , inte för mig, jag har en trög zelda hjärna :DDet är Kort
Super Smash Bros Melee: Själva äventyret är rätt kort men sen att samla på sig saker och ting kan ta rätt lång tid. Så spelet kan du hålla på hur länge som helst.kan nån nämna några spel som håller lämge för jag klarar ut spel ganska fort och då blir man less fort då kan man säga att man har köpt spelet i onödan. sänm alla spel som håller länge
Soul Calibur 2: Detta är typ det som är tvärtemot SSBM. Ta karaktärerna går fort men alla vapen och äventyret kan ta tid.
JAg med!(Fox^ @ 25/06-2004 11:06:02)Det är Kort
Nope , inte för mig, jag har en trög zelda hjärna :D
Men Metroid Prime är rätt långt. Och SSBM tröttnar man inte på så lätt
Ja det är rätt lång.... Men om du trodde att dem procenten man ser på sin fil när man ska starta det... Det är inte hur långt du har kommit.... Utan det är hur många procent av alla grejer man har.... Jag klarade spelet när jag hade komiit till 60-70 procent.... Skulle bara säga det ifall du inte visste det.....metroid prime tycker jag verkar långt (har bara klarat några procent) det är krångligt också men skojjigt =)
Sonic Adventure 2:Battle är Långt.
Först Hero och Dark Story
Sen Last Story
Sen Alla 180 Emblems
Sen Chao som inte går att få slut på
rainbow six 3 är ett långt spel och är jätte roligt.kan nån nämna några spel som håller lämge för jag klarar ut spel ganska fort och då blir man less fort då kan man säga att man har köpt spelet i onödan. sänm alla spel som håller länge
MK:DD!!
Super Mario Sunshine är ett bra spel som räcker långt. För nybörjare alltså.
Metroid prime
sonic adventutre 2 battle
sonic heroes
mario party 5