Shadow of Darkness Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jo kan inte ni fixa så att man vet: Vilken/Vilka Lotter som vunnit Hur många rätt av hur många. Vad man har vunnit När dom skickar för jag fatta inte vilken jag vann på förra gången snälla uppdatera detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jo kan inte ni fixa så att man vet: Vilken/Vilka Lotter som vunnit Hur många rätt av hur många. Vad man har vunnit När dom skickar för jag fatta inte vilken jag vann på förra gången snälla uppdatera detta Man kan ju kolla upp vad man vunnit. Eller menade du direkt i PM:et. För det står att man har vunnit. Trots att man inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Det står att man har vunnit när man har minst ett rätt nummer.. Men det var iallafall en bra idé, b. Hoppas det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Dessutom borde man få 0-20p när man får 1-2 rätt i t.ex. snabba/expresslotteriet. Tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Det står att man har vunnit när man har minst ett rätt nummer.. Men det var iallafall en bra idé, b. Hoppas det blir så. mmm... det är nog bra för jag fick t.ex ett PM för 30-45 minuter sen men jag fattar fortfarande inte vad jag vann så jag orkar inte hålla reda på det så jag hoppas också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Orkar man inte kolla upp vad man vunnit då behöver man inte heller köpa lotter. PM:et kommer förbli som det är. Vi vill att folk ska gå in på lotteriet och kolla. På så vis ser man nya lotterier osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Orkar man inte kolla upp vad man vunnit då behöver man inte heller köpa lotter. PM:et kommer förbli som det är. Vi vill att folk ska gå in på lotteriet och kolla. På så vis ser man nya lotterier osv. Men då måste man ju skriva upp...Kan man inte bara klicka på dom lotterna som man köpt då så ser man vinsterna. Eller att den senaste är längst upp eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Orkar man inte kolla upp vad man vunnit då behöver man inte heller köpa lotter. PM:et kommer förbli som det är. Vi vill att folk ska gå in på lotteriet och kolla. På så vis ser man nya lotterier osv. Men PM:et fortsätter ju att skickas ut även om man inte vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 låter som än bra ide b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) låter som än bra ide b!.. fast det inte kommer genomföras förlåt för dubbelinlägg :meddum: Redigerat 26 Juni 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 http://forum.fuska.se/index.php?act=lottery&CODE=manage där ser man hur många rätt man hade på varje lott. Trycker man på siffran med antal rätt så ser man vad för vinst man vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 http://forum.fuska.se/index.php?act=lottery&CODE=manage där ser man hur många rätt man hade på varje lott. Trycker man på siffran med antal rätt så ser man vad för vinst man vann. OK bra !Men kan inte senaste dragna lotten som man har köpt lott på va längst upp i listan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.