Jo kan inte ni fixa så att man vet:
- Vilken/Vilka Lotter som vunnit
- Hur många rätt av hur många.
- Vad man har vunnit
När dom skickar för jag fatta inte vilken jag vann på förra gången snälla uppdatera detta
- Vilken/Vilka Lotter som vunnit
- Hur många rätt av hur många.
- Vad man har vunnit
Man kan ju kolla upp vad man vunnit.
Eller menade du direkt i PM:et.
För det står att man har vunnit.
Trots att man inte har det.
Det står att man har vunnit när man har minst ett rätt nummer.. Men det var iallafall en bra idé, b. Hoppas det blir så.
Dessutom borde man få 0-20p när man får 1-2 rätt i t.ex. snabba/expresslotteriet.
Tycker jag iallafall.
mmm... det är nog bra för jag fick t.ex ett PM för 30-45 minuter sen men jag fattar fortfarande inte vad jag vann så jag orkar inte hålla reda på det så jag hoppas också detDet står att man har vunnit när man har minst ett rätt nummer.. Men det var iallafall en bra idé, b. Hoppas det blir så.
Orkar man inte kolla upp vad man vunnit då behöver man inte heller köpa lotter. PM:et kommer förbli som det är. Vi vill att folk ska gå in på lotteriet och kolla. På så vis ser man nya lotterier osv.
Men då måste man ju skriva upp...Orkar man inte kolla upp vad man vunnit då behöver man inte heller köpa lotter. PM:et kommer förbli som det är. Vi vill att folk ska gå in på lotteriet och kolla. På så vis ser man nya lotterier osv.
Kan man inte bara klicka på dom lotterna som man köpt då så ser man vinsterna.
Eller att den senaste är längst upp eller nått
Men PM:et fortsätter ju att skickas ut även om man inte vinner.Orkar man inte kolla upp vad man vunnit då behöver man inte heller köpa lotter. PM:et kommer förbli som det är. Vi vill att folk ska gå in på lotteriet och kolla. På så vis ser man nya lotterier osv.
låter som än bra ide b!
låter som än bra ide b!.. fast det inte kommer genomföras
förlåt för dubbelinlägg :meddum:
OK bra !http://forum.fuska.se/index.php?act=lottery&CODE=manage där ser man hur många rätt man hade på varje lott. Trycker man på siffran med antal rätt så ser man vad för vinst man vann.
Men kan inte senaste dragna lotten som man har köpt lott på va längst upp i listan ?
men det är lite störande att man det står att man har vunnit något i lotteriet och så har man bara fått x antal rätt vilket blir 0p eller liknande.
jag tycker att dt e bra som dt e!
bara skulle va bra om dragningarna inte skulle va så sällan! :(
Men dragningarna får ju inte va för ofta tänk dig hur många medlemmar som skulle ha mycket poäng då :(jag tycker att dt e bra som dt e!
bara skulle va bra om dragningarna inte skulle va så sällan! :(
Jo som jag sa så vill jag att den senaste lotten som man köpt som blivit dragen ska vara högst upp i listan liksom av dom man köpt
Kan man inte göra så att den länken skickas i brevet när/om man vunnit nåt?http://forum.fuska.se/index.php?act=lottery&CODE=manage där ser man hur många rätt man hade på varje lott. Trycker man på siffran med antal rätt så ser man vad för vinst man vann.
men dt står ju i pm:et! :bah:(Manga Master @ 26/06-2004 11:09:42)http://forum.fuska.se/index.php?act=lottery&CODE=manage där ser man hur många rätt man hade på varje lott. Trycker man på siffran med antal rätt så ser man vad för vinst man vann.
Kan man inte göra så att den länken skickas i brevet när/om man vunnit nåt?
Ledsen visste inte det!
Jag har aldrig varit med på lotteriet förr (förutom nu då)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in