💬
Logga in
Fuska.se

Förbättringar

6 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Eftersom detta inte handlar om fuska.se utan forum.fuska.se måste jag ju göra en ny tråd :huh:

Man borde kunna se om någon är online när man är i ens press, jobbigt att dra till forumet och kolla... -.-

(efter mkt tänkande kom jag på vad jag glömt...) Man borde se hur många gr man loggat in, om dagen/sammanlagt för alltid.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #2

Jovisst, den första var bäst och skönast.

Kanske inte nödvändigt, men sparar tid åt Mods skulle jag tro. Om man klickar på "Anmäl" så kan man se om det redan är anmält, isf behöver man inte göra det igen. Inga namn ska visas offentligt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag fattar inte den första

Nivå 6 · Fuskare

ja ifall jag trycker på ditt namn långt upp till höger då kommer jag till din pres DÄR borde man se ifall den e online! fattar du?... bra ide

26 Jun 2004
Nivå 5 · Fuskare

Eftersom detta inte handlar om fuska.se utan forum.fuska.se måste jag ju göra en ny tråd :huh:

Man borde kunna se om någon är online när man är i ens press, jobbigt att dra till forumet och kolla... -.-

(efter mkt tänkande kom jag på vad jag glömt...) Man borde se hur många gr man loggat in, om dagen/sammanlagt för alltid.

Inte loggat in det kan leda till att alla börjar tävla om vem som har loggat in flest gånger men annars var alla andra idér bra :)
Nivå 6 · Fuskare
(b @ 26/06-2004 10:13:44)

Eftersom detta inte handlar om fuska.se utan forum.fuska.se måste jag ju göra en ny tråd  :huh:

Inte loggat in det kan leda till att alla börjar tävla om vem som har loggat in flest gånger men annars var alla andra idér bra :)

ja det ´kan man. vissa kanske bara sitter och loggar in och ut hela tiden :angry:

ja, dt va väl en bra idé... ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in