Jag kan bara köpa Bait bag, Bait och Bombs hos beedle
Zelda Wind Waker
HAr du inte köpt Bait Bag än? Det måste du göra. Då finns den säkert där
hallå har ni glömt mig,,,, var ligger skogs ön och var e is ön... vilken ruta :blink:
Jaha men nu har jag Hyoi Pear. Nu har jag två frågor: 1.Var kan man lätt få Joy Pendats? 2.Var finns alla Great fairies?(den på outset har jag redan besökt)HAr du inte köpt Bait Bag än? Det måste du göra. Då finns den säkert där
Där där det där skogstemplet är. Och Deku Trädet. Och Makar Och Krokos, där är skogsönhallå har ni glömt mig,,,, var ligger skogs ön och var e is ön... vilken ruta :blink:
1: Åk runt och kolla på flottar och Kojot i havet och använd Grapling hook på Bokoblins där.(Metal OverLord @ 30/06-2004 11:58:19)HAr du inte köpt Bait Bag än? Det måste du göra. Då finns den säkert där
Jaha men nu har jag Hyoi Pear. Nu har jag två frågor: 1.Var kan man lätt få Joy Pendats? 2.Var finns alla Great fairies?(den på outset har jag redan besökt)
2: på Gamefaqs finns nog en Fairy- Karta...
Karta
http://www.zeldauniverse.net/games/z10/fairychart.gifKarta
Tack. Men iaf. Jag hittar inga flottar i Great sea. Men kan man använda grappling hook på alla Bokoblins?
Ja alla
Bra! Blev nästan rädd ett tag...
Man kan ta från nästan alla fiender
Kan man ta Joy Pendats från Moblins också? Och jag hittar inte Great Fairyn i G4
Nej sånna där Skull NEcklate eller nåt från moblins
Ok. För jag har hittat några plattformar men jag får bara rupies av dom :(
Jag gör en liten lista vad man kan få med Grapling Hook:
RedChuCHu: ChuChu Jelly:Red.
GreenChuChu: -:- :Green
BlueChuChu: -:- :Blue
Bokoblins: Joy Pedant.
Moblins: Skull Necklaces
Darknuts (riddare) : Knights Crest.
De här fula fåglarna som bl.a finns på Dragon Roost: GoldenFeather.
PeaHats (finns i Forbidden Woods): GoldenFeather.
Det var nog allt.
Nej såna dära Köttätande växter: Nån ingrediens eller nåt som man ska ge till en krokos i Forest Heaven
Boko Baba=Boko Baba seed eller? Men min kompis säger att man kommer till Fairien när man har dödar nån bläckfisk. Men jag får bara rupies av Bokoblins