konstit,ja fick en missil innan boosten i phendrana :P
Metroid Prime
noobs jag har klarat det på 94%
Nu är jag i Phendrana Drifts Vad ska jag göra Nu?
hitta boost ballNu är jag i Phendrana Drifts Vad ska jag göra Nu?
Nu har jag Speed bost men nu vet jag inte vad jag ska göra
noobnoobs jag har klarat det på 94%
items:100%
scan:100%
Nu har jag boost ball Vart ska jag nuNu har jag Speed bost men nu vet jag inte vad jag ska göra
använd den och följ frågetecknet
Du ska till tallon overworld.... Där ska du andvända boost ball i en ramp... Sen när du har kommit upp där så ska du följa vägen tills du kommer till ett rum där du får space jump.....
Och sen tillbaka till Phendrana.
Vart är rampenDu ska till tallon overworld.... Där ska du andvända boost ball i en ramp... Sen när du har kommit upp där så ska du följa vägen tills du kommer till ett rum där du får space jump.....
Kan du skriva ungefär
längst ner i Tallon Canyon som ligger nästen vid GunShip
har typ aldrig spelat det så jag vet inget
då tycket jag att du ska testa det! det e verkligen ett av de roligaste spelen jag spelat!har typ aldrig spelat det så jag vet inget
lätt en av de bästa :kung:(sebbo_3 @ 04/07-2004 09:35:21)har typ aldrig spelat det så jag vet inget
då tycket jag att du ska testa det! det e verkligen ett av de roligaste spelen jag spelat!
japp :D
Tycker jag med.... Lätt en av dem bästa spelen till gamecube....(sebbo_3 @ 04/07-2004 09:35:21)har typ aldrig spelat det så jag vet inget
då tycket jag att du ska testa det! det e verkligen ett av de roligaste spelen jag spelat!
Hur använder man super misilerna
håll in A tryck sen YHur använder man super misilerna