💬
Logga in
Fuska.se

Day After Tomorrow?

20 svar · startad

Trådstartare #1

har ni den jag tycker alla borde göra det för det handlar om att vi inte ska skräpa ner och vara fredliga ifall att det blir som det är i filmen såg den nyss !

Jag tycker som du ps2** men dom överdriver lite hagel lika stora som pingisbollar, 100 grader kallt osv... men jag förstår tanken att inte förstöra våran jord. En annan teori som jag har är att människan kommer att förstöra oss själva.

Trådstartare #3

japp men hagel bitarna var störe en pingpong bollar!

Jag vet men dom sa det på filmen men dom var typ som fotbollar :D

haglet är inte överdrivet dom kan ju bli mycke större än tennisbollar

Det var jävligt bra efekter

mm, filmen är jävligt bra!

Och angående haglet:

hagel kan bli väldigt stort, som en fotboll. det har haglat så stort i typ italien.

(jag är inte säker i vilket land det är. men jag har läst/hört att det har hänt)

Den filmen är ju asbra! Fast "haglet" liknade mer stora isbitar tycker jag :D .

1 Jul 2004

jag skulle vilja se den

mm, filmen är jävligt bra!

Och angående haglet:

hagel kan bli väldigt stort, som en fotboll. det har haglat så stort i typ italien.

(jag är inte säker i vilket land det är. men jag har läst/hört att det har hänt)

Är det sant? isåfall måste jätte många människor blivit skadade typ alla som blev träffade och det är många.

dör man inte av en isboll av storlek fotboll i huvet?

Jo det är derför jag ttycker det är konstigt att det har haglat så stora hagelbitar på jorden. Tänk en hagel bit lika stor som en fotboll väger ca 5 kg och så gångrar man det med hastigheten 100 k/h det blir 500 kg i huvudet och det är en rejäl smäl.

jag har läst eller hört det någonstans för ett bra tag sen men ändå.

det kanske bara va en lögn, att någon ljög för mej..

kan vara så

efekterna är as bra

4 Jul 2004
Trådstartare #16

japp i alla fall i New York!

Jag tror jag ska se den

hagel kan bli större än fotbollas ja...har int e sett filmen och kommer nog inte att göra det.men en film jag ska se på onsdag e spiderman 2 som lär vara bättre! :)

5 Jul 2004

verkar vara skit bra!!!!!

12 Jul 2004

Den va as bra enligt mej spännande som f*n.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in