PS2** Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 har ni den jag tycker alla borde göra det för det handlar om att vi inte ska skräpa ner och vara fredliga ifall att det blir som det är i filmen såg den nyss ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag tycker som du ps2** men dom överdriver lite hagel lika stora som pingisbollar, 100 grader kallt osv... men jag förstår tanken att inte förstöra våran jord. En annan teori som jag har är att människan kommer att förstöra oss själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 japp men hagel bitarna var störe en pingpong bollar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag vet men dom sa det på filmen men dom var typ som fotbollar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 haglet är inte överdrivet dom kan ju bli mycke större än tennisbollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Det var jävligt bra efekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 mm, filmen är jävligt bra! Och angående haglet: hagel kan bli väldigt stort, som en fotboll. det har haglat så stort i typ italien. (jag är inte säker i vilket land det är. men jag har läst/hört att det har hänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Den filmen är ju asbra! Fast "haglet" liknade mer stora isbitar tycker jag :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag skulle vilja se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 mm, filmen är jävligt bra! Och angående haglet: hagel kan bli väldigt stort, som en fotboll. det har haglat så stort i typ italien. (jag är inte säker i vilket land det är. men jag har läst/hört att det har hänt) Är det sant? isåfall måste jätte många människor blivit skadade typ alla som blev träffade och det är många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 dör man inte av en isboll av storlek fotboll i huvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jo det är derför jag ttycker det är konstigt att det har haglat så stora hagelbitar på jorden. Tänk en hagel bit lika stor som en fotboll väger ca 5 kg och så gångrar man det med hastigheten 100 k/h det blir 500 kg i huvudet och det är en rejäl smäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.