Nu ska jag snart åka å köpa.
Jag Ska Bygga En Pc
Riktigt lessen för dubbelpost men.....
Nu har jag köpt grejerna. De slutade såhär:
Intel 2.4 Ghz processor (Socket 478)
DDR 400 RAM 256 MB
Vit asfräck låda!!!!!!
ABIT A17 800 FSB uGURU.
Jag kommer nog att köpa en Pentium 4 HT senare när jag fått ihop till mer pengar.
jga fattar inte hur tekniska ni e kan ni bygga datorer jag har det svårt att bygga ett lego :P :lol: :blink:
lego är inte så svårt !
ditt gammla minne fungerar säkert inte
går dom att klocka så mycke den e ju bara på 1.67 ghz från börjanVa*** köp en amd processor. dom e billigare o bättre . Köpte en ny amd athlon 2000+ för 700 spänn. Den e klockad till hastigeten 3,1 ghz.
jag vet men jag fattar inte hur ni kan bygga en egen data ;) :o :blink:
Det e inte så svårt alls. Bara man kan det. Som nikee sa så funkar inte mitt gamla RAM-minne i på det nya moderkortet.. Men det nya moderkortet har ju en miniprocessor fastlödad som kallas för uGuru. Med det programmet så kan man överclocka å allting!!! Det e skitbra.
hehe smarhuvud jag fattae :rolleyes:
f*n vad ni jidrar dåligt sk!t, celeron fungerar ju hur bra som helst, jag har det. visst en budget procesor men den fungerar, och när den ligger på 2,4 ghz så behöver man inte någon bätre, desutom finns det inget som tar mer än 1 ghz bland spel, möjligt att det laggar när man kör typ ut04 men annars så fungerar den hur bra som helst, samtidigt som man sparar typ 400 spänn, som man kan köpa ett geforce 4 kort för nuförtiden
intel celerons cache suger bara 128 kb
och det finns spel som kräver mer än 1ghz tex. ut04 painekiller :bah:
oxå tillverkas inte geforce 4 längre