Gäst Frooz Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Varför bråkar ni alla ( nästan alla ) om PC och Macintosh? Varför inte bara ge upp jag har sätt 5-10 trådar som handlar om samma sak! Så här kan det låta i tråden: Mac äger allt! -Ja jag håller med Pc suger ( Jag menar det inte ) Asså ge upp! det är så drygt att lyssna på erat tjafs! Det är Två lika bra datorer! Man får tycka vad man vill men inte säga det rakt ut! Redigerat 3 Juli 2004 av Frooz
sebbo_3 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Precis det här forumet skapades inte för att bråka om vad som är bäst. Det skapades för att man kan diskutera vilka spel som är bra till det och ställa frågor om den osv
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Ja har ru kollat ämnet "Skillnaden mellan mac o pc" där är de världskrig bara för en bild.... Dom är så F*niga
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Jaaa jag håller med varför bråka om något sådant!
Claudia Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Absolut. Varför ens diskutera saken? Om man ska köpa dator köper man antingen pc eller mac beroende på vad man ska göra med datorn. Så varför detta eviga tjafs om vilken som är bäst? Det är som att diskutera om bananer eller blomkrukor är bäst. Det beror på vad man ska göra. Eller hur?
Rekommendera inlägg